Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung pass

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2021 06:06 PM)
682 Weergaven
Visje123
Voyager
Opties
Ik ben al een tijdje bezig met het vullen van de Spass. Eerst lukte het niet vanwege het slecht functioneren van vingerafdrukverificatie. Alles verwijderd uit Spass. Maar door een wonder gaat het nu wel goed. Nu loop ik tegen het feit aan dat Spass wel gegevens invult van appjes maar niet die van websites. Ik brows met Edge en niet met Samsung. Ligt het daar soms aan? Ik kom er niet meer uit.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Goed dat je dat nog meldde. Heeft mij aan het denken gezet met als resultaat dat de problemen zijn opgelost.
Spass: kwestie van activeren instellingen voor het inloggen op websites op Samsung internet. Iets wat niet nodig was op apps.
SL: thuisstand aantal keren aan/uit gezet met steeds een dag ertussen.
Probleem opgelost. Ik zal ongetwijfeld HoA in de toekomst wel een keer nodig hebben.
In ieder geval heel veel dank voor je support, aansporen enz. gewoon TOP!😁 Nog steeds heel blij met mijn S20.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ervaar je deze problemen ook in Google Chrome?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Dank voor het antwoord. Dat heb ik nog niet geprobeerd. Standaard staat Edge als browser ingesteld. Ik ga het vandaag of morgen uitproberen en kom hier nog op terug
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Bij mij werkt dit namelijk gewoon goed en dan met Google Chrome. Anders zou je Samsung pass een resetje kunnen geven via instellingen apps samsung pass en dan opslag en gegevens wissen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Visje123,

Laat je weten of het is gelukt met de tip van Patrick? 👍

rsz-846676
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Natuurlijk!
Visje123
Voyager
Opties
Beste BruceH
Ook via Patrick's menu helaas geen resultaat.
Apps: gaat goed, 1 app meldde dat hun techniek onvoldoende was om in te loggen vanuit meerdere apparaten. Dus daar lukte het niet.
Websites: geen reactie vanuit Spass, Chrome noch Edge. Voor alle duidelijkheid: het betreft het inloggen in bestaande accounts die al veel eerder zijn aangemaakt met de PC met Microsoft browsers en waar nog niet eerder is ingelogd met een mobiel apparaat. Zou wel graag willen dat het mogelijk is.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je dient dan wel eenmalig je gegevens in te voeren op de desbetreffende website. De volgende keer dat je inlogt, dan kun je bijvoorbeeld je vingerafdruk gebruiken om in te loggen.

Hierbij nog een handige ondersteunende video: https://bit.ly/2SWFfdG

Laat je weten of het is gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Na invullen van inloggegevens en een klik op inloggen vraagt Spass automatisch of gegevens wel of niet mogen worden opgeslagen. Na klik op opslaan worden de gegevens automatisch in de Spass gezet. Bij de volgende keer wordt vingerafdruk gevraagd.
Websites. Waarom wordt de procedure zoals boven
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Sorry, het ging effe mis.
zoals boven, dus na de klik op inloggen niet toegepast? In het filmpje wordt gesproken over inloggegevens invoeren via of op de website van Samsung?? De video laat ook 1 methode voor beide opties zien. Is de app zelf wel klaar voor 2 opties?
0 Likes