op 10-03-2019 04:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi allemaal!
Ik kan hier echt nergens een oplossing voor vinden: Ik wil dat mijn samsung s9 het batterijpercentage weergeeft. Ik kan dit nergens bij de opties display in mijn samsung terugvinden, terwijl er wel een filmpje rondgaat waar ze aangeven dat daar zou moeten staan: status bar of status balk, maar die optie is er bij mij niet bij display!
Ik heb al veel tijd erin gestoken om mijn samsung te leren kennen na jaren een iphone gebruiker te zijn geweest. Hoop dat ik niet teleurgesteld raak in samsung doordat dit soort dingen niet mogelijk zijn.
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 10-03-2019 06:00 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hey Hugo,
Gefeliciteerd met de overstap Geen zorgen, dit is gewoon mogelijk! Via Instellingen >> Meldingen >> Statusbalk kun je het batterijpercentage laten weergeven.
Ik kan me voorstellen dat na jarenlang iPhones te zijn gewend, het wel even wennen is. Heb je nog meer vragen over je nieuwe toestel?
op 10-03-2019 06:00 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hey Hugo,
Gefeliciteerd met de overstap Geen zorgen, dit is gewoon mogelijk! Via Instellingen >> Meldingen >> Statusbalk kun je het batterijpercentage laten weergeven.
Ik kan me voorstellen dat na jarenlang iPhones te zijn gewend, het wel even wennen is. Heb je nog meer vragen over je nieuwe toestel?
op 10-03-2019 06:52 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
In principe valt het wel mee gezien je veel op 'gevoel' kan doen en de meeste dingen op internet te vinden zijn. Als ik nog een vraag heb, dan laat ik het weten. Tot nu toe leuk apparaat, maar ik snap nog niet waarom ik beiden bixby en google assistent ter beschikking heb en dat soort dingen.
11-03-2019 01:33 PM - bewerkt 11-03-2019 02:54 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hey
@KevinW schreef:Hey Hugo,
Gefeliciteerd met de overstap
Geen zorgen, dit is gewoon mogelijk! Via Instellingen >> Meldingen >> Statusbalk kun je het batterijpercentage laten weergeven.
Kevin,
Ik heb toch een vraag. Samsung heeft voor verschillende functies een knipperend LED lichtje. Nouja of die knippert heeft te maken met verbindingen en retina scan ed zag ik, maar is het ook mogelijk om het uit te zetten ivm nachtstand? Het lijkt of de nachtstand in de display opties daar geen invloed op heeft.
Verder prachtig toestel!
Groetjes,
Hugo
op 04-06-2020 01:13 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Geacht team
Na een fabriek reset zie ik geen batterijpercentage, ben de instelling vergeten,door dementie hoop dat iemand kan helpen
Vr.Gr.jan koper
op 04-06-2020 02:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken