Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S21 5G: Slecht geluid bij verbinding carkit bij rijden op snelweg

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2021 09:18 AM)
996 Weergaven
Bartje72
Student
Opties

Hallo allemaal, Recent heb ik de Samsung Galaxy S21 5G gekocht. Daarvoor had ik de S20 in gebruik en dat beviel prima, dus ook de opvolger maar gekocht. Nu doet zicht het volgende probleem voor: Als ik in de auto rij en met name op de snelweg (meer omgevingsgeluid) dan vertellen mensen met wie ik bel me dat het lijkt alsof ik met de ramen open rijd. Een keer vroeg iemand of ik in een trein zat. Een ander vroeg of ik onderwater zat. Al met al dus niet erg handig om hier veelal zakelijk vanuit de auto mee te bellen. Ik maak verbinding met bluetooth met de carkit. Het betreft een Tesla S. Echter heb ik sterk het vermoeden dat het aan de S21 ligt, aangezien ik hiervoor met de S20 nooit een probleem had en direct na in gebruik name van de S21 het probleem optrad. Dus auto carkit etc kunnen we daarmee volgens mij uitsluiten. Weet iemand raad? Kan ik ergens noice cancelling instellen/aanpassen? Voor mij is dit echt een zeer lastig probleem, ik durf bijna niet meer te bellen, alleen in noodgevallen nog. Dat zou niet de bedoeling moeten zijn toch? Wie weet raad? Dank en groet, Bart

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bartje72,

Welkom op de Community.

Heb je de netwerkinstellingen bijvoorbeeld al eens gereset op je toestel?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
0 Likes
Bartje72
Student
Opties

Hi Bruce,

Sorry voor de late reactie en dank voor je hulp. Ik heb je tip opgevolgd. Helaas zonder het gewenste resultaat. Ik zal de vraag eens aan een kennis voorleggen die de service/repairs van diverse telefoons verzorgd voor diverse merken en typen. Kijken of het vaker voorkomt. Of wellicht heb ik nu net een 'maandagmorgen model'. 

Voor mij voor nu een reden om naar wat anders op zoek te gaan. Want met de wereld die langzaam weer mobieler wordt zal ik vaker onderweg zijn en dus gebruik moeten maken van de telefoon in de auto. 

Mocht ik toch nog een oplossing vinden, laat ik het weten, goed?

Dank en groet en fijne dag.

Bart

0 Likes
Ron Kooi
First Poster
Opties

Hey Bart,

Precies hetzelfde met mijn Samsung S21 5G. Voorheen een S10 en geen enkel probleem. Ook met een Tesla mOdel S dus.. Heb je inmiddels een oplossing gevonden?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ron Kooi, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Is jouw telefoon verder helemaal -up-2-date? Wellicht dat een update voor de carkit uitkomst biedt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ron Kooi
First Poster
Opties
Ja dat is ie en nog steeds heb ik hetzelfde probleem
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Mij is niet helemaal duidelijk wat je precies hebt gedaan om dit uit testen. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
TvT78
First Poster
Opties
Ik heb het zelfde probleem met mijn Samsung galaxy s21 5g maar op een gewone android auto radio in mijn vw golf 5 precies zoals Bartje72 beschrijft onderwater geluid of veel bij geluid of klinkt verweg vooral op de snelweg alles up to date radio en mobiel het enige wat ik zag bij Bluetooth instellingen was dat mijn android radio als (overige toestel) werdt gezien niet koptelefoon of speaker en zou verwachten dat er een optie zou moeten zijn dat hij het Bluetooth apparaat als carkit moet zien maar die optie is er niet heb nu van overige naar koptelefoon gezet maar het blijft het zelfde
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @TvT78,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Had je ook een foutrapport hierover ingediend?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes