Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S20

(Onderwerp aangemaakt op: 04-03-2020 06:10 PM)
2721 Weergaven
Ro1123
Explorer
Opties

Heb zelf een S20 in pre-order . Kan iemand mij duidelijk tonen waar de luidspreker voor het inkomend telefoongesprek zich bevindt. Normaal bij de knot van de frontcamera.Maar nu niet te zien.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha @Ro1123,

Het kan kloppen dat je deze niet ziet op de foto's! Om ruimte te maken voor het prachtige Infinity-O scherm is de luidspreker bovenop de telefoon geplaatst. Gesprekken komen net zo luid en duidelijk je oor in als je gewend bent, maar afhankelijk van je voorkeur zul je je telefoon misschien iets lager moeten houden dan je huidige model :winking-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Onze moderator @BruceH, mijn steun voor wanneer ik het ook even niet meer weet, is met het verlossende antwoord gekomen: hij zit inderdaad grotendeels onder het scherm. De luidspreker is niet op foto's te zien en, hij heeft gelijk een geluidstest uitgevoerd, klinkt hetzelfde als andere toestellen zonder deze techniek.

Daarnaast wil ik je toch vragen om als je nog een reactie voor mij hebt dat in dit topic te doen. Dat maakt het wel allemaal wat overzichtelijker :winking-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha @Ro1123,

Het kan kloppen dat je deze niet ziet op de foto's! Om ruimte te maken voor het prachtige Infinity-O scherm is de luidspreker bovenop de telefoon geplaatst. Gesprekken komen net zo luid en duidelijk je oor in als je gewend bent, maar afhankelijk van je voorkeur zul je je telefoon misschien iets lager moeten houden dan je huidige model :winking-face:

kevin-sig
Ro1123
Explorer
Opties

Dank je wel voor je reactie. Nu is het me duidelijk, en ik had ook het kleine gaatje ontdekt boven op het toestel ( naast het gaat van de Sim cards )  en ik vermoedde dat dat het geluid zou uitkomen. En volgens jou info is dat zo.

0 Likes
Ro1123
Explorer
Opties

Aan Kevin W ,

in een vorige reactie stelde U dat de incoming speaker bovenaan de S20 ( on top in kleine gaatje)  bovenaan zat. Zo had ik het begrepen . Je moest dan de smartphone iets hoger aan het oor brengen om goed te luisteren, volgens jou info.

Zie hieronder foto van S20 in winkel en eveneens een beeld van filmpje op youtube over de s20.

De speaker zou bovenaan in het glas verwerkt zijn , duidelijk te zien op de foto .

Graag jou reactie .

Incoming calls speaker vooraan.jpgyoutube beeld incoming speaker.jpg

0 Likes
Ro1123
Explorer
Opties

Aan Kevin W ,

in een vorige reactie stelde U dat de incoming speaker bovenaan de S20 ( on top in kleine gaatje)  bovenaan zat. Zo had ik het begrepen . Je moest dan de smartphone iets hoger aan het oor brengen om goed te luisteren, volgens jou info.

Zie hieronder foto van S20 in winkel en eveneens een beeld van filmpje op youtube over de s20.

De speaker zou bovenaan in het glas verwerkt zijn , duidelijk te zien op de foto .

Graag jou reactie .

Incoming calls speaker vooraan.jpgyoutube beeld incoming speaker.jpg

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @Ro1123,

Ik zal hier achteraan gaan! De specificaties zijn dezelfde als van de S10 en Note10 en er werd niet gerept over een in-display luidspreker. Het zou een nieuwe toepassing zijn en dus best wel noemenswaardig lijkt me, waardoor ik er van uit ging dat dezelfde luidspreker wordt gebruikt. Ik kan er zelf woensdag pas mee aan de slag, maar zal eens kijken of ik eerder vast wat antwoorden voor je kan lospeuteren.

Overigens zou het voor het telefoneren qua geluidskwaliteit in de praktijk niet veel uitmaken; het aanpassen van de houding van je telefoon voor het beste geluid gaat toch automatisch en na een paar telefoontjes houd je hem vaak wel optimaal vast. Ik ken zelfs iemand die niet eens doorhad dat hij bij zijn S10 bovenop zat in plaats van aan de voorkant :winking-face:

Desalniettemin kom ik er dus op terug!

Edit, vanuit een ander topic, voor als iemand uit mijn post informatie haalt: Sorry, haalde gisteravond inderdaad een paar dingen door elkaar, was iets te slaperig ben ik bang. 😳 Het ging inderdaad om de Note10, en ik bedoelde iemand die overstapte van de S10 naar de Note10. Volgende keer moet ik misschien de berichten die ik 's avonds type de volgende ochtend nog eens doorlezen en dan pas versturen, ik merk dat ik wel wat meer door elkaar heb gehaald :winking-face:

Edit 2: dat de specificaties van de S10 en Note10 overeenkomen klopt dan weer wel, ondanks de andere indeling

kevin-sig
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dank, heb net ook in je andere topic gereageerd en zal er zoals beloofd op terugkomen! 

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Onze moderator @BruceH, mijn steun voor wanneer ik het ook even niet meer weet, is met het verlossende antwoord gekomen: hij zit inderdaad grotendeels onder het scherm. De luidspreker is niet op foto's te zien en, hij heeft gelijk een geluidstest uitgevoerd, klinkt hetzelfde als andere toestellen zonder deze techniek.

Daarnaast wil ik je toch vragen om als je nog een reactie voor mij hebt dat in dit topic te doen. Dat maakt het wel allemaal wat overzichtelijker :winking-face:

kevin-sig
0 Likes
Ro1123
Explorer
Opties

KevinW,  bedankt voor deze laatste info.

Nu is het dan wel duidelijk !

Vootlopig geen vraagjes meer wat betreft dit topic, misschien na vrijdag, als we hopelijk ons toestel mogen gaan afhalen.

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Fijn om te lezen! Alvast veel plezier ermee! 

kevin-sig
0 Likes