Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung galaxy s20 hartslagmeter

(Onderwerp aangemaakt op: 27-03-2020 11:29 AM)
16613 Weergaven
Bumper2007
Journeyman
Opties

hallo allemaal 

ik heb een vraag ik heb de s20 en nu probeer ik me zuurstof en me hartslag te meten maar dat gaat niet 

ZIT ER EEN HARTSLAGMETER OP,,Screenshot_20200327-110656_Samsung Health.jpgScreenshot_20200327-110644_Samsung Health.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Bumper,

Er zit geen hartslagsensor in de Galaxy S20, dus het meten van je hartslag, stress en zuurstof zal helaas op een andere manier moeten.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Bumper,

Er zit geen hartslagsensor in de Galaxy S20, dus het meten van je hartslag, stress en zuurstof zal helaas op een andere manier moeten.

kevin-sig
0 Likes
Bumper2007
Journeyman
Opties

hallo zit er helemaal geen 1 meer op de s20 serie

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat klopt.

kevin-sig
0 Likes
LisaOoteman
First Poster
Opties
krijgt de 21 wel weer een hartslagmeter?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @LisaOoteman,

De hartslagmeter zit al een tijdje niet meer op onze toestellen, helaas! Je kunt bijvoorbeeld wel kijken naar een van onze smartwatches, die hebben wel een hartslagmeter.

Mocht je interesse hebben in een van onze smartwatches tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 👍

rsz-846676
0 Likes
Zohal
First Poster
Opties
hoi Lisa. ik had dezelfde vraag en kwam op deze forum terecht. Ik heb nu een smartwatch van een ander merk maar ben wel geïnteresseerd in die van Samsung. Kan je mij de info ook toesturen? :smiling-face: bedankt. groet Zohal
0 Likes
probeerseltje
First Poster
Opties
andere hartslag apps lijken wel te werken???
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

@probeerseltje; third-party apps die aan de hand van de camera je hartslag proberen uit te lezen bestaan natuurlijk, maar zijn minder accuraat dan de sensoren in bijvoorbeeld de smartwatches en kunnen ook geen zuurstof meten (wat de Watch3 bijvoorbeeld wel kan).

kevin-sig
Milko
First Poster
Opties

Hai Bruce, ik heb ook wel interesse in een smartwatch tegen gereduceerde prijs. Mis de hartslag meter namelijk wel op de S21. Bedankt alvast.

0 Likes