Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S20 FE blijft opnieuw opstarten.

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2021 05:44 PM)
1402 Weergaven
soul1975
Explorer
Opties

Hallo

Sinds ik mijn Samsung s20 fe heb is het ellende! Jullie adviezen allemaal opgevolgd van resetten tot opsturen naar Samsung. Elke nacht starte hij opnieuw op, geen wekker die afging. Opgestuurd...er is niks te vinden. Gisteren update gehad en nu start hij wel 10x per dag opnieuw op zelfs als ik aan het bellen ben. Inmiddels ook geprobeerd in veilige modus en zelfs dan doet hij het!! Al 3 dagen met jullie adviezen bezig!! Ik koop een telefoon en ik moet zelf de oplossingen doen!!! Hier betaal ik niet voor!! Jullie zijn de experts tussen aanhalingstekens. Doe het zilver is beter om te gebruiken! Nu een foutrapport gestuurd..hopen dat het wat doet anders ben ik er klaar mee. En nu niet meer komen met probeer dit nog eens! Ik was altijd tevreden maar nu???? Hier in huis 2 die dezelfde telefoon hebben en niks geen last!!! Maak het zou ik zeggen! Pissen off!!!
10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je het reparatienummer nog? Toen je het toestel opstuurde voor reparatie heb je een reparatienummer gekregen. Als je deze even vermeld top👍🏼

Wat is er gedaan bij deze reparatie?
Als een fabrieksherstel of een software update niets uithaalde dan is er waarschijnlijk iets kapot. Dus opnieuw opsturen voor reparatie lijkt mij het beste.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
soul1975
Explorer
Opties
IRMADRSA17365053
Er is niks gevonden bij de reparatie zegt men...maar als dat zo is dan zou hij naar behoren werken! Software update maakt het alleen maar erger.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Is niet te zeggen zo, morgen kan er een moderator naar de case kijken en zien wat er gerepareerd is. Waarschijnlijk hebben ze alleen de software vernieuwd. En als het toestel zichzelf uitschakelt om schade te voorkomen door een hardware defect tja.. er moet gewoon goed naar gekeken worden dit keer.
soul1975
Explorer
Opties
Dus ik een afspraak maken voor reparatie?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja sowieso, en zeg dat ze alles goed moeten testen qua hardware. En niet terugsturen totdat het weer werkt. Als je toestel 10x per dag opnieuw opstart is dat onacceptabel.
soul1975
Explorer
Opties
Thnx
Bigslime96
Voyager
Opties
Blijkbaar is er ook een grote touch probleem na de September patch met de s20 fe
Aub oplossen met de December patch

Het is echt frustrerend
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @soul1975, goedemorgen.

Wanneer ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je je telefoon opnieuw hebt aangemeld voor een reparatie, zodra deze is uitgevoerd wordt je telefoon ook weer bij je terugbezorgd.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
soul1975
Explorer
Opties
Als het goed is is hij gerepareerd (nieuw moederbord)! Ik wacht nu op terug zending! Eerst zou hij zondag afgeleverd worden thuis, even later maandag en vandaag bericht gehad dinsdag! Ik wacht af!
0 Likes