Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy S20 FE batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2021 09:33 AM)
416 Weergaven
Horozino
Student
Opties

Hallo, ik heb een week geleden een nieuwe Samsung Galaxy S20 FE aangeschaft. In eerste instantie heb ik met SmartSwitch alles uit mijn oude toestel overgezet naar mijn nieuwe toestel. Wel heb ik gemerkt dat mijn batterij sneller op ging dan mijn oude toestel (Galaxy S8).

Op internet heb ik gelezen dat dit kon komen door apps en instellingen die meegaan met SmartSwitch. Dus ik heb mijn toestel op fabrieksintellingen gezet en opnieuw ingesteld. Dit keer heb ik de apps en instellingen met SmartSwitch niet meegenomen. Nu merk ik nog steeds dat de batterij snel leeg gaat.

Ik heb ook geprobeerd om alle media via laptop over te zetten maar helaas werkte die niet (ik zou niet weten waarom).

Ook wil ik hierbij vermelden dat ik nog maar enkele apps heb gedownload op het nieuwe toestel. Dus door te veel apps kan het niet komen.

Wie kan mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

0 Likes
13 Antwoorden
Miranda7278
Student
Opties

Bedankt voor je reactie. Inderdaad nu ik weer een paar dagen verder ben gaat het gelukkig wel beter met de batterij. Ik kijk het nog even aan en anders ga ik ermee terug naar de winkel. Ik baalde er gewoon wel even van,net nieuwe telefoon dus grote verwachtingen. 

Groetjes Miranda 

BruceH
Community Manager
Opties

@Members_uMkYATi, Kijk het inderdaad nog even aan! Na verloop van tijd zou het beter moeten gaan.

Zo niet, dan weet je de Community te vinden 👍

rsz-846676
0 Likes
Juanjootje
Apprentice
Opties
Ik ben al jaren lang een tevreden Galaxy S.. gebruiker.
Een week geleden kocht ik een nieuwe S20 met krachtige accu (zo las ik).
Echter: deze S20 trekt het niet om een hele dag zijn werk te doen op een volle accu-lading.
Ik heb al vanalles uitgeschakeld om de batterij te sparen maar met beperkt succes.
Bovendien kan ik toch niet alle mogelijkheden/features op 'uit' zetten? Ik kocht deze S20 juist mede vanwege de mogelijkheden die hij heeft.
Dit toestel is vwb de prestatie van de accu even een flinke tegenvaller (en ik ben blijkbaar niet de enige); voor de rest vind ik het een fijne smartphone.
Hopelijk kan Samsung dit probleem softwarematig oplossen.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Juanjootje,

Zie het antwoord van mijn collega hierboven:

Omdat je aangeeft dat je het toestel net een week hebt, is dit eigenlijk te kort dag om te zeggen dat er echt iets mis is. Voor de optimale werking van de batterij dient het toestel eerst nog te leren aan de hand van jouw gebruik. 

Neem zeker ook de volgende pagina door betreffende de optimalisatie van de levensduur en prestaties van de batterij; https://bit.ly/2TxZTi6

Houd ons op de hoogte en deel ook zeker het een overzicht van jouw batterijverbruik als dit aanhoudt, dan kijk ik graag mee!

rsz-846676
0 Likes