Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy buds plus registratie, Pre-Order galaxy s20 ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 13-02-2020 09:55 PM)
3887 Weergaven
Krystian02
Apprentice
Opties

Hallo, ik heb de samsung galaxy ultra 5G ge-Pre-orderd.

Nu krijg ik de galaxy buds plus gratis erbij.

Maar nu is mijn vraag of je voor het verdere registratie van de buds plus het telefoon met de IMEI en EAN moet hebben? Die zal pas 13 maart binnen komen.

Dus zonder de telefoon en de (IMEI en EAN) codes kom ik niet verder voor de registratie van de buds plus ivm de actie tot 8 maart?

Alvast bedankt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Krystian02,

Gefeliciteerd met je pre-order. Nu in spanning afwachten tot de pakketbezorger aan je deur staat :winking-face:

8-3 is de aankoopdatum, maar daarna heb je nog een bepaalde periode om te registreren. Je kunt inderdaad pas registreren zodra je je nieuwe telefoon hebt. Je kunt je registreren tot 6 april, dus dat moet lukken :winking-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Krystian02,

Gefeliciteerd met je pre-order. Nu in spanning afwachten tot de pakketbezorger aan je deur staat :winking-face:

8-3 is de aankoopdatum, maar daarna heb je nog een bepaalde periode om te registreren. Je kunt inderdaad pas registreren zodra je je nieuwe telefoon hebt. Je kunt je registreren tot 6 april, dus dat moet lukken :winking-face:

kevin-sig
Plantje
Helping Hand
Opties

Thanks!

Ik had dezelfde vraag. Kan haast niet wachten!

0 Likes
Gazona
First Poster
Opties

Eigenlijk best *****. Waarom niet direct samen leveren. Krijg ik een nieuwe telefoon en heb ik nog oortjes met een jack... Kan ik dan niets mee.. 

0 Likes
Plantje
Helping Hand
Opties

Ja, ergens dacht ik dat dus ook. Ik heb ook nog geen draadloze oordopjes. En ik ga ze ook niet kopen voor die paar dagen.

Is het niet mogelijk om op basis van de bestelling de oordopjes al te laten bezorgen? Anders overweeg ik om zo snel mogelijk naar de Samsung store in Utrecht te gaan en te kijken of ik ze daar direct mee kan krijgen. Maar ja, daar moet ik dan speciaal voor vanuit Zwolle naar Utrecht rijden.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

In de Samsung Shop worden ze geleverd bij je bestelling. Voor pre-orders in andere winkels moet je je registreren, omdat deze actie via Samsung loopt en dus niet via de andere winkels. Bestellen met de Galaxy Buds kan alleen dit weekend nog.

kevin-sig
heldu
First Poster
Opties

@KevinW  schreef:

Hoi @Krystian02,

Weet je waar of met welk formulier je je nieuwe telefoon moet registreren? 

0 Likes
Krystian02
Apprentice
Opties

Voor de registratie van de buds plus heb je de aankoop bon nodig van je telefoon met de datum erop, plus de IMEI en de EAN codes van je telefoon die staan op het doosje zelf.

Registreren kan tot en met 06-04-2020.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=J9VJVSRLWZTMW

Succes!

0 Likes
Krystian02
Apprentice
Opties

Voor de registratie van de buds plus heb je de aankoop bon nodig van je telefoon met de datum erop, plus de IMEI en de EAN codes van je telefoon die staan op het doosje zelf.

Registreren kan tot en met 06-04-2020.

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=J9VJVSRLWZTMW

Succes!