Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung cloud

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2020 01:56 PM)
6293 Weergaven
blondgirl
First Poster
Opties

hallo 

ik krijg steeds de melding dat mijn gegevens van samsung cloud worden verwijderd,omdat ik het een tijdje niet heb gebruikt.Ik gebruik het wel alleen met een ander emailadres.? dus dacht dan wijzig ik die maar dat kan dus niet (op samsung s10 plus) want dan krijg ik de melding deze email bestaat al??? moet ik dan nu mijn samsung account wissen en dan opnieuw een aanmaken met die andere email? maar dan ben ik bang dat die dan ook zegt bestaat al!! en dan heb ik geen account meer...wie kan mij hiermee helpen? thnxx alvast

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat staat in de email die je hebt gekregen, @fredd1:

"Conform het beleid voor onze service worden uw gegevens in Samsung Cloud verwijderd op [datum], de dag waarop u meer dan 12 maanden inactief bent geweest. Na het verwijderen kunnen uw gegevens niet meer worden hersteld. Als u het verwijderen van uw gegevens wilt voorkomen, gebruikt u de Samsung Cloud-service opnieuw voor de geplande verwijderingsdatum. Als u hierover vragen hebt, neemt u contact met ons op via Veelgestelde vragen of 1:1-vraag op onze website voor klantenondersteuning."

Oftewel: log in met de account waar je de melding voor kreeg in Samsung Cloud en alles in je Cloud blijft weer 12 maanden bewaard.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @blondgirl,

Dan heb je twee Samsung accounts. De eerste heb je dan al heel lang niet gebruikt en daar worden de gegevens van verwijderd, maar de gegevens van het account dat je actief gebruikt blijven de gegevens natuurlijk bewaard.

kevin-sig
fredd1
Student
Opties

wat moet ik doen om verwijdering te voorkomen?

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat staat in de email die je hebt gekregen, @fredd1:

"Conform het beleid voor onze service worden uw gegevens in Samsung Cloud verwijderd op [datum], de dag waarop u meer dan 12 maanden inactief bent geweest. Na het verwijderen kunnen uw gegevens niet meer worden hersteld. Als u het verwijderen van uw gegevens wilt voorkomen, gebruikt u de Samsung Cloud-service opnieuw voor de geplande verwijderingsdatum. Als u hierover vragen hebt, neemt u contact met ons op via Veelgestelde vragen of 1:1-vraag op onze website voor klantenondersteuning."

Oftewel: log in met de account waar je de melding voor kreeg in Samsung Cloud en alles in je Cloud blijft weer 12 maanden bewaard.

kevin-sig
fredd1
Student
Opties

Hartelijk bedankt Kevin

gr Fred

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Geen probleem! ☀️ 

kevin-sig
0 Likes
MarkJansen
First Poster
Opties

Dus gewoon even inloggen op samsung cloud via de laptop met het account uit de mail, en dan is het in orde?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Klopt inderdaad, dan ziet het systeem je account als actief en kun je weer even vooruit. 😉

rsz-846676
0 Likes
RachidH
Journeyman
Opties

Beste,

Ik ben gisteren mijn smartphone kwijt. Hierop stonden meerdere foto's en video's van mijn kinderen, etc..

Een deel daarvan waren reeds gesynchroniseerd met een oudere toestel maar de overige foto's en video's ben ik dus voorlopig kwijt. Ik heb ingelogd op Samsung cloud (https://account.samsung.com/membership/contents/scloud/scloud-gate) en heb daar de mogelijkheid om de bestanden op te vragen, alleen kan ik dit niet omdat ik moet bevestigen dat ik de juiste persoon ben (toegangsrechten) - om te bevestigen wordt een melding doorgestuurd maar dit is naar de verloren GSM waardoor ik in een straatje zonder einde zit.

Ik heb daarnet de helpdesk gebeld, een medewerkster die daar zat wist niet eens waar ik het over had en sprak over aan en uitknop van een computer in te duwen, ik begon mijn twijfels te hebben over het niveau van de helpdesk, want iets later zei ze me gewoon om af te haken en terug te bellen... Ik dacht dat Samsung beter kon op vlak van service, maar bon. Ik hoop dat iemand mij hier verder mee  kan helpen dat ik toch belangrijke data terug kan recupereren.

met vriendelijke groeten

Rachid H.

0 Likes