Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung cloud account paswoord vergeten en emailadres bestaat niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2020 11:58 AM)
2206 Weergaven
Brecht27
First Poster
Opties

Ik heb een S9 en krijg de melding om terug in te loggen op mijn samsung cloud maar ben het paswoord vergeten. Het emailadres dat daaraan is gekoppeld bestaat niet meer dus kan ik geen paswoord reset doen. Ik heb wel een ander samsung account waarvan ik het wachtwoord wel nog weet. Nu weet ik niet wat er op het oude (gebruikt bij instellen van mijn telefoon de eerste keer) account staat en ik wil geen gegevens verliezen als ik het zou verwijderen om het nieuwe in te stellen. Wat doe ik nu het beste?

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als je een factuur hebt zou je misschien langs een servicepunt kunnen gaan, soms kunnen ze er nog in.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Brecht27
First Poster
Opties

Ik heb de factuur meegenomen naar een service punt maar deze geraakte ook niet in de oude account. Is er nog een andere oplossing?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Helaas niet. Dan moet je een reset doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Voortaan toch maar aan de sd kaart dan heb je altijd je gegevens bij je 😀  cloud kan ofline gaan of geen internet of je account kan naar de **** gaan zoals in dit geval. Ik heb altijd 1sd kaart in toestel en 1 als backup ergens 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt nog proberen contact op te nemen met Samsung Content en Services, daar hebben ze meer inzage in de Samsung accounts dan dat ik heb: https://bit.ly/2I3ddW9

rsz-846676
0 Likes