Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S9+ beveiliging, als je de telefoon wilt uitschakelen wachtwoord invoeren

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2018 12:57 PM)
3268 Weergaven
fakcay88
Journeyman
Opties

Goedemiddag,

Van mijn mede S9 en S9+ gebruikers heb ik gezien dat wanneer hun telefoon uitschakelen de toestel ook op een wachtwoord vraagt. Dit voor wanneer je telefoon kwijt bent de vinder de telefoon niet kan uitschakelen en deze alsnog te traceren is.

Ik heb mij gek gezocht maar kon het nergens vinden...

HELP?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @fakcay88,

Deze beveiliging staat standaard aan zodra je een vergrendeling instelt voor je telefoon, maar werkt alleen wanneer je telefoon vergrendeld is. Probeer je het wel wanneer het toestel vergrendeld is (dus je je patroon/pincode/wachtwoord in moet voeren op je vergrendelscherm)?

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik denk dat Smartlock misschien je toestel al heeft ontgrendeld. Probeer op je vergrendelscherm op dat ronde pijltje te klikken als je het scherm aanzet maar niet zelf ontgrendelt, bij mij ontgrendelt hij ook automatisch door middel van Smartlock en daarom werkte het bij mij ook niet.. Als je op dat pijltje klikt dan moet je ontgrendelen via pincode,iris of vingerafdruk en dan werkt het wel.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Instellingen > Schermvergrendeling en Beveiliging > Instellingen Veilige Vergrendeling > Netwerkvergrendeling en Beveiliging inschakelen.
0 Likes
fakcay88
Journeyman
Opties

Dankjewel maar deze staat bij mij aan maar alsnog kan ik de s9+ uitschakelen zonder pincode in te voeren....

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hey @fakcay88,

Deze beveiliging staat standaard aan zodra je een vergrendeling instelt voor je telefoon, maar werkt alleen wanneer je telefoon vergrendeld is. Probeer je het wel wanneer het toestel vergrendeld is (dus je je patroon/pincode/wachtwoord in moet voeren op je vergrendelscherm)?

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik denk dat Smartlock misschien je toestel al heeft ontgrendeld. Probeer op je vergrendelscherm op dat ronde pijltje te klikken als je het scherm aanzet maar niet zelf ontgrendelt, bij mij ontgrendelt hij ook automatisch door middel van Smartlock en daarom werkte het bij mij ook niet.. Als je op dat pijltje klikt dan moet je ontgrendelen via pincode,iris of vingerafdruk en dan werkt het wel.
0 Likes
fakcay88
Journeyman
Opties
Hier lag het aan, de telefoon was al ontgrendeld vandaar dat het niet liet zien.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi dat het probleem is opgelost!
0 Likes