Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 fe laadt niet goed meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2023 12:41 PM)
786 Weergaven
Joni80
Apprentice
Opties
Mijn zoon heeft nu 10 mnd de s21 fe. Nu blijft de laadkabel niet goed meer zitten. Het is de originele kabel. Is dit een bekend probleem?

0 Likes
5 Antwoorden
Zoole
Helping Hand
Opties
Klinkt als stof/vuil in de oplaadpoort van de telefoon. Dit kan je er voorzichtig uit halen met een naald of iets dun en puntigs.
EMV
Journeyman
Opties
Zou het niet met een metalen, scherp en een puntig voorwerp als een naald doen.
Het beste is de meest dunne tandenstoker te gebruiken.
Deze voorzichtig in de oplaad behuizing drukken en dan rond te geleiden via de buitenzijde.
Daarna even goed blazen, wil het er nog niet uit dan kun je met diezelfde tandenstoker het voorzichtig naar boven halen.
Er zijn overigens plugjes voor het afdekken van de oplaadpoort te krijgen.
Deze heb ik erin en heb geen last meer van stof
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik koop hiervoor altijd een busje compressielucht. Werkt perfect. Ik zou zeker geen naald of wat scherps erin steken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marwan1993
Pioneer
Opties
Er zijn geen bekende problemen met de laadkabel van de Samsung Galaxy S21 FE, maar het kan altijd voorkomen dat er een defect optreedt na verloop van tijd. Het kan zijn dat de kabel beschadigd is of dat de oplaadpoort op de telefoon vuil of beschadigd is, waardoor de kabel niet goed blijft zitten. Probeer de oplaadpoort en de kabel voorzichtig schoon te maken en kijk of dit het probleem oplost. Als dat niet helpt, kan het nodig zijn om de kabel te vervangen of contact op te nemen met de klantenservice van Samsung voor verdere assistentie.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Joni80, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het jullie nog gelukt met de tips? Ervaar je dit ook met een andere oplaadkabel? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes