Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S20 info voor KevinW

(Onderwerp aangemaakt op: 10-03-2020 10:40 AM)
199 Weergaven
Ro1123
Explorer
Opties
  1. 255CB272-3383-4D40-8395-6264E034F61A.pngKevin, de handleiding voor S10 geeft toch ook aan dat de incoming speaker vooraan zit. Het gaatje bovenaan is een micro.
0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Sorry, haalde gisteravond inderdaad een paar dingen door elkaar, was iets te slaperig ben ik bang. 😳 Het ging inderdaad om de Note10, en ik bedoelde iemand die overstapte van de S10 naar de Note10. Volgende keer moet ik misschien de berichten die ik 's avonds type de volgende ochtend nog eens doorlezen en dan pas versturen, ik merk dat ik wel wat meer door elkaar heb gehaald :winking-face:

Als de S20 een vergelijkbare lay-out zou hebben als de Note10, dan zou dat zo in elkaar zittenAls de S20 een vergelijkbare lay-out zou hebben als de Note10, dan zou dat zo in elkaar zitten

 


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Sorry, haalde gisteravond inderdaad een paar dingen door elkaar, was iets te slaperig ben ik bang. 😳 Het ging inderdaad om de Note10, en ik bedoelde iemand die overstapte van de S10 naar de Note10. Volgende keer moet ik misschien de berichten die ik 's avonds type de volgende ochtend nog eens doorlezen en dan pas versturen, ik merk dat ik wel wat meer door elkaar heb gehaald :winking-face:

Als de S20 een vergelijkbare lay-out zou hebben als de Note10, dan zou dat zo in elkaar zittenAls de S20 een vergelijkbare lay-out zou hebben als de Note10, dan zou dat zo in elkaar zitten

 


kevin-sig
0 Likes