op 08-10-2020 03:25 PM
Samsung, per chat en later per telefoon: 'wordt niet ondersteund'.
Vodafone: zowel 4G als 5G versie ondersteund. De 5G is op dit moment kennelijk niet leverbaar.
Merkwaardig, toch? Ik vraag me af wie het hier bij het rechte eind heeft. Er is wel info te vinden, maar wat mij betreft geen uitsluitsel.
PS: deze sub leek me de beste plek voor deze post
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-11-2020 06:52 PM
op 08-10-2020 04:34 PM
https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-s20-fe-5g/specs/
Esim staat er gewoon tussen bij specificaties
op 08-10-2020 05:13 PM
Ik had het gezien. Je kunt van alles vinden. Feit blijft dat Samsung mij vandaag via chat en telefoon zei van niet. Anderzijds lijkt het me sterk dat Vodafone NL het toestel abusievelijk in haar eSIM shop zet.
op 13-11-2020 06:52 PM
op 16-11-2020 12:22 PM
Ik weet niet wie de oplossing heeft gekozen maar ik denk dat die fout is. We zijn al een tijdje verder en zowel de 4- als 5G-versie staan nog steeds in de Vodafone eSIM shop.
op 17-11-2020 12:59 PM
Dat is dan aan Vodafone om aan te passen. Wij verkopen zowel de 4- als de 5G versie: https://bit.ly/37g05Gj
op 02-02-2021 08:30 PM
Dat is niet juist. Ik heb S20 FE 5G en die is gebasseerd op Qualcomm Snapdragon 865 zo deze smartphone kan ondersteunen eSIM maar ondersteunt niet. Ik heb naar CSC van deze smartphone gekeken elke land heeft eSIM "false". Dan heb ik die aangepast naar true en geprobeerd maar eSIM is niet alleen deactiveerd in CSC maar niet geimplementeerd. Als er zal geen update zijn die voeg deze mogelijkheid toe dan eSIM zal niet werken.
Ik heb informatie van Samsung support over deze probleem gekregen.
"Wat de eSIM betreft, die wordt momenteel niet ondersteund, dus dat probleem is nu niet op te lossen. Wellicht kan het met een toekomstige update mogelijk worden, maar daar kan ik geen garantie voor geven."
Zo S20 FE 5G momenteel ondersteund niet eSIM en hier is geen garantie of zal in het toekomst ondersteunen...
Andere minder belangrijk bug is geen ondersteuning door S20 FE 5G MicroSD via stock recovery maar voor deze bug is geen ondersteuning via Samsung support.