Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10e - batterij loopt heel snel leeg na aanleggen gsm

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2022 11:48 AM)
408 Weergaven
Mattias77
Apprentice
Opties

ik heb sinds een paar weken een heel vreemd en vervelend probleem met mijn s10e.  Ik gebruik dit toestel nu een 15-tal maanden en heb een redelijk normaal gebruiksprofiel denk ik. Overdag loopt de batterij zoals verwacht. 's nachts zet ik mijn toestel uit en als ik vb ga slapen met 42% batterij dan heb ik uiteraard ook 42% batterij als ik het toestel terug aanzet. Wat wel heel vreemd is, is het feit dat de batterij dan heel snel terug begint te lopen en vb deze ochtend van 42% naar leeg op een 20-tal minuten.  20% bij aanzetten toestel gaat naar leeg op zo een goeie 10 minuten. Is dit een probleem dat hier al aan bod is gekomen? Zijn hier oplossingen voor? (buiten het toestel gewoon 's nachts aan te laten)  Snap niet hoe de batterij normaal loopt overdag eens deze (deels) is opgeladen maar dat de batterij vaak heel snel leeg geraakt 's ochtends (zeker als deze minder dan 50% was bij opstart)

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je wat screenshot kunnen delen van het batterijverbruik na momenten dat je telefoon zo snel leegloopt? Dan kunnen we zien of er een app verantwoordelijk is of dat het een ander probleem is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mattias77
Apprentice
Opties

bedankt voor je reactie Patrick, ga ik proberen te doen.  vreemde is dat de batterij indicator wel normaal lijkt te werken overdag en boven de 50% maar op bepaalde momenten is de indicator dus totaal onbetrouwbaar

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In dit soort situaties is het lastig om advies te geven. Ik kan een hardware probleem niet uitsluiten.

Dit moet getest worden, het zou namelijk heel goed kunnen dat er wat mis is met de batterij. Ik zou alvast een goede backup van al je data maken voor de zekerheid.

Zou je de volgende keer als je het toestel aanzet direct kunnen overschakelen naar veilige modus? Als het daar ook gebeurd dan hoor ik het graag.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick