Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10 + van liggend naar staand beeld

(Onderwerp aangemaakt op: 02-04-2019 12:43 PM)
13596 Weergaven
Faysal79
Pathfinder
Opties

Hoi 

Hoe krijg ik me scherm van liggend naar staand beeld .Als ik me telefoon horizontaal zet dan draait het scherm mee.Hoe krijg ik dat uit .

Mvg 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Faysal79
Pathfinder
Opties

Hoi

Bedankt voor je snelle reactie .Ik heb dat icoontje inderdaad gezien en staat bij mij aan.Maar als ik die uitzet dan draaien me video's niet meer mee terug bij you tube enz.

Mvg 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Fay,

Als je twee keer vandaag de notificatiebalk naar beneden veegt, zie je icoontjes voor snelle instellingen. Eén daarvan is automatisch draaien. Die kun je hier aan en uit zetten.Screenshot_20190402-151813_Samsung Internet.jpg

kevin-sig
0 Likes
Oplossing
Faysal79
Pathfinder
Opties

Hoi

Bedankt voor je snelle reactie .Ik heb dat icoontje inderdaad gezien en staat bij mij aan.Maar als ik die uitzet dan draaien me video's niet meer mee terug bij you tube enz.

Mvg 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Dat kan kloppen, je hebt immers aangegeven dat je niet wilt dat het scherm automatisch draait. :winking-face: Wel kun je op het icoontje van YouTube zelf tikken om naar liggend full screen te gaan, en hetzelfde icoontje om weer terug naar staand te gaan. Ook verschijnt er onder in beeld een icoontje wanneer je je telefoon draait. Je kunt daarop tikken om van liggend naar staand en vice versa te gaan.

kevin-sig
0 Likes
Faysal79
Pathfinder
Opties

Hoi 

Super bedankt voor je info .

Ik heb er zeker wat aan .

Gr 

0 Likes