Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10 koppelt niet aan android auto

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2020 08:29 PM)
1249 Weergaven
Bergh
Journeyman
Opties

Waarom koppelt mijn s10 niet met mijn info tainment systeem in mijn 5008?? Als onze oude telefoons van iPhone 6 tot aan de Huawei van mn vrouw koppelen moeiteloos... dit is toch een afgang samsung??? Auto van einde 2017 mag toch geen probleem zijn.. toch maar weer terug naar iphone..voorlopig teleurgesteld in android tav ios.

0 Likes
6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bergh,

Wat lukt er precies niet? Vind hij de carkit wel?

rsz-846676
0 Likes
Bergh
Journeyman
Opties

Hij zegt check compatibiliteit van android apparaat... dit probleem ervaren veel s10 gebruikers overigens zie bv ook you tube

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt hier eens kijken: https://www.peugeot.nl/connected-phone/

En eventueel via de livechat contact opnemen om te kijken of er wellicht een update beschikbaar is voor jouw infotainment systeem.

rsz-846676
0 Likes
Joel-B
First Poster
Opties

Hi, 

Ik heb ook een 5008 en zelfde probleem met koppelen alleen dan met een a50 Maar dus ook relatief nieuw model. 

Zijn er al ontwikkelingen die ook mij kunnen helpen? 

Alvast bedankt, 

Joel 

0 Likes
Bergh
Journeyman
Opties

Dus alle telefoons doen het behalve de samsungs en dan ligt het aan het systeem in de auto?? Ik vindt dat typisch... Het systeem reageert wel op  de telefoon en vraagt om de compatibiliteit vh android app te checken niet andersom toch?? 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kan je jouw S10 wel met andere Bluetooth apparaten verbinden? En op welke Android versie draai je momenteel?

rsz-846676
0 Likes