Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S10 internet werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 03-04-2019 09:11 PM)
3480 Weergaven
Merve06
First Poster
Opties

Ik heb dagelijks dat mijn 4g internet wegvalt en overgaat op 3g. Op die momenten heb ik heel traag internet of het valt helemaal weg. Ook de wifi doet het dan opeens niet op de telefoon. Ik heb gelezen dat het een veelvoorkomend probleem is met de samsung s10. Heeft iemand dit ook en weten jullie hoe dit verholpen kan worden?

0 Likes
12 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb toevallig ook de S10, maar heb dit eigenlijk nog niet ervaren. Het klinkt wel apart. Wanneer je dus slecht internet hebt, dan werkt WiFi helemaal niet meer? Verbindt WiFi dan niet of is er iets anders dat fout gaat?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Merve06
First Poster
Opties

Ja inderdaad, de wifi doet het helemaal niet meer en mijn 4g internet wordt vertraagd waardoor het bijna niet te gebruiken is. Ik had dus gelezen dat toestellen in Amerika dit probleem vaak hadden en dat er daarvoor een update zou komen. Maar ik heb tot nu toe nog geen verbetering gezien na al een update gedaan te hebben. Bedankt in ieder geval voor de reactie. 

0 Likes
isabelle379
Apprentice
Opties

Ik heb ook problemen met wifi. Heel slechte verbinding. Terwijl iedereen bij ons met andere toestellen bij ons buiten op het terras verbinding heeft op wifi kan ik geen enkele connectie maken. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Als het zo zwak is adviseer ik je 't laten nakijken bij één van onze servicelocaties.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
rmpremijn
First Poster
Opties

Schandalig Samsung.

nieuwe s10 1 maand oud en totaal geen internet in het buitenland.

en dan de reacties die je krijgt van samsung telefonisch of met messenger gewoon te gek voor woorden.

ik gebruik hem zakelijk 40 maanden per jaar in het buitenland en totaal geen internet.

samsung onkend het probleem en geven de schuld aan de provider KPN in dit geval maar slaat nergens op

terug in Nl direct weer internet.

Samsung schaam je voor deze zeer slechte service.

ik eis hier direct een oplossing voor want ik ben klaar met al die smoezen en heb alles on file en zal niet schromen elke reactie openbaar te maken.

het enige wat ik vraag is een werkende telefoon IK ZEG OMRUILEN pas 1 maand oud

0 Likes
Sifra1
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Geen 4g en dan ook geen WiFi. Bij het opnieuw opstarten van m'n telefoon doet ie het dan weer wel. Heb je de oplossing al gevonden? 

0 Likes
Roelof2
First Poster
Opties

Ik heb in europa geen internet en ook wifi werkte niet samsung intreseerd het geen ene moer heb hem direct weer verkocht ze hebben serieus software probleem

0 Likes
Roelof2
First Poster
Opties

Samsung doet er helemaal niks aan ik heb s10 met verlies verkocht 

0 Likes
Sifra1
Apprentice
Opties

Ow wauw! Ben bang dat mij hetzelfde gaat gebeuren dan. Was juist overgestapt van Apple omdat Samsung zijn voordelen leek te hebben, grote fout geweest dus... Thanks voor je reactie! 

0 Likes