Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Reparatie telefoon duurt langer, wachtend op onderdelen.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2022 09:10 AM)
373 Weergaven
Maud112
Navigator
Opties

6 dagen geleden heb ik mijn S21 bij Samsung voor een reparatie aangemeld zonder te weten dat de reparatie door Dynafix uitgevoerd zou worden. Reparatie zou binnen 3 dagen uitgevoerd en teruggestuurd worden. Dit kwam mij wel goed uit, want ik heb mijn mobiel echt nodig voor school en werk.

We zijn nu 6 dagen verder en er staat nog steeds een melding 'wachten op onderdelen'. Niemand kan een indicatie geven van hoe lang de verwachte wachttijd zou zijn. Als ik dit voor de tijd had geweten, had ik mijn mobiel wel laten repareren bij iemand anders.

Echt super slechte dienstverlening van Dynafix. Op Trustpilot etc. staan ook alleen maar klachten en slechte recensies en mensen die hun mobiel pas weken later terugkrijgen. Ik zou graag een indicatie krijgen van hoelang deze 'reparatie' nog gaat duren.

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat is het reparatienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Maud112
Navigator
Opties

Hallo,

Het nummer is iRMADRSA17466644

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Maud112 , goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, het is natuurlijk niet fijn dat het wat langer duurt dan verwacht. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de reparatie is gestart maar dat we niet alle onderdelen op voorraad hebben.  Zodra we de juiste onderdelen weer op voorraad hebben zal de reparatie worden voltooid en brengen we je telefoon ook weer netjes terug, wij hebben helaas geen zicht op welke termijn dit is. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat je ook snel weer je telefoon terug hebt.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Maud112
Navigator
Opties

Hallo,

We zijn nu weer een week verder en er is nog niets gebeurd. Als ik de reviews op internet lees ben ik bang dat het ook nog wel even gaat duren... Kunnen jullie mij hierin tegemoet komen met een leenmobiel? Ik heb namelijk wel gewoon een mobiel nodig voor school en werk. Vind het een erg slechte service

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Maud112 , goedemiddag.

Helaas hebben wij die mogelijkheid niet en is het afwachten tot de onderdelen weer voorradig zijn. Ook wij zitten hier met smart op te wachten.

Zodra de onderdelen bij ons binnen zijn wordt de reparatie van je telefoon ook zo snel mogelijk voltooid.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Maud112
Navigator
Opties

Kunnen jullie anders mijn mobiel terugsturen? Dan laat ik hem wel ergens anders maken.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Maud112

Wanneer de reparatie is gestart kunnen we dit niet afbreken en zullen we moeten wachten tot de onderdelen die besteld zijn bij ons binnenkomen om de reparatie te voltooien. Wanneer de reparatie voltooid is heb je ook weer recht op het restant van de fabrieksgarantie en is jouw toestel weer volledig conform de fabrieksspecificaties.

Wordt je toestel door een andere partij gerepareerd dan vervalt ook het restant van je fabrieksgarantie.

Hopelijk ontvang je snel bericht dat de reparatie is afgerond en je telefoon netjes wordt teruggebracht!

Groeten,

Martijn

Members_gRinP8H
Explorer
Opties

Is er ook al bekend wanneer de levering van mijn s22 komt? Ik heb mijn S21 20 december 2021 al opgestuurd. Ik heb vorige week gemaild en gevraagd wanneer hij komt, maar heb nog geen e-mail ontvangen.

Referentienummer 4252411558 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Members_gRinP8H.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, het is mij niet bekend wanneer je het nieuwe toestel kan verwachten. Ik heb mijn collega's van de omruilafdeling een bericht gestuurd om dit zo snel mogelijk op te pakken en je op de hoogte te brengen.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn