Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Registreren aankoop voor Cashback actie

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2022 04:58 PM)
986 Weergaven
Mieke111
First Poster
Opties

Ik probeer mijn S21 te registreren voor Cashback maar helaas krijg ik een afwijzing omdat de factuurdatum 0p 7-1-2022, de dag waarop ik de GSM heb ontvangen. Maar ik heb de GSM 28 november gekocht met Black Friday en val dus binnen de daarvoor gestelde datum. Helaas krijg ik een afwijzing omdat ik niet zou voldoen aan de voorwaarden voor de terugbetaling van E 100,- en het systeem laat geen verdere bijlagen toe. En via Whatssapp krijg ik geen antwoord.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_ZeErr33, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om je te registreren? Voor welke promotie wil je je precies registreren? Zelf heb ik dit zojuist even getest en kan bij de cashback promotie ook een aankoopdatum selecteren 😇

Dit is de promotie waarbij ik het getest heb: https://bit.ly/3RqXCAT

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Mieke111
First Poster
Opties

Members_5fgLFHu_0-1642006973954.png

en 

Members_5fgLFHu_1-1642007063725.png

Vreemd deze afwijzing in beide situaties voldoe ik daar aan of ik nu een rekening krijg die staat op 28 november of mijn rekening indien van 7 januari.

Helaas kon de telefoon toch niet worden geleverd. Begin januari werd gevraagd of ik de order wilde annuleren of wachten totdat de telefoon binnen was. De telefoons kwamen wel in kleine aantallen binnen. Omdat iedere andere winkelier dezelfde problemen had heb ik besloten maar te wachten. 

De telefoon werd uiteindelijk 7 januari geleverd.

Zou graag een reactie horen van een medewerker die deze actie

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_5fgLFHu, goedemiddag. 

Nadat je je hebt geregistreerd via onze website ontvang je een deelnamebevestiging. Wij streven ernaar om de aanvraag binnen 2 weken te beoordelen en ook hier krijg je dan bericht van. Wanneer jouw aanvraag is afgewezen krijg je ook een mail met een link om de aanvraag te corrigeren, je kan dan ook de juiste bon uploaden met de goede datum.

Om in aanmerking te komen dien je wel te voldoen aan de voorwaarden en dient de bon wel degelijk een datum te hebben die valt tussen 22 en 29 november. De bon met een datum van 7 januari voldoet dan ook niet aan de voorwaarden voor de promotie die november liep.

Stuur mij anders een privé berichtje met je registratienummer en je e-mailadres, dan zoek ik de registratie op en kijk ik met je mee. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Mieke111
First Poster
Opties
Beste Martijn, dak voor je reactoe. Helaas heb ik geen mail met een link daarin ontvangen alleen een afwijzing
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je je wel voor de juiste promotie geregistreerd? Je kan inderdaad geen registratie corrigeren als je een bon hebt ingediend met een verkeerde datum. Een correctiemail zal wel worden verstuurd wanneer de informatie niet volledig of compleet is, denk hierbij aan een naam of adres wat incompleet is.

En wat is het registratienummer? Dan zoek ik de registratie op en kijk ik met je mee. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_ZeErr33
First Poster
Opties

Ik probeer te registreren voor mijn s22 maar ik kan niet de juiste aankoop data opgeven het veld is zonder datums. dus er zit ergens een fout bij samsung

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_ZeErr33, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om je te registreren? Voor welke promotie wil je je precies registreren? Zelf heb ik dit zojuist even getest en kan bij de cashback promotie ook een aankoopdatum selecteren 😇

Dit is de promotie waarbij ik het getest heb: https://bit.ly/3RqXCAT

Groeten,

Martijn

0 Likes