Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

"Hey Google" commando van de Google Assistent werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2021 08:21 AM)
1776 Weergaven
Hardiahmed
First Poster
Opties

Hey, mijn "Hey Google" doet het niet op mijn telefoon. Op geen enkele mogelijkheid krijg ik hem aan de praat. Ik heb een s20 Ultra, kan iemand mij hierin helpen?

0 Likes
10 Antwoorden
Mrddevil
Journeyman
Opties

gewoon de home knop ingedrukt houden en dan wat vragen aan Google.

Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Hardiahmed,

Dit commando zal enkel werken als dit ook ingesteld staat bij de Google Assistent. Open de instellingen van de Google Assistent > Tik onder Populaire instellingen op Voice Match > Zet Hey Google aan en stel Voice Match in.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
Hardiahmed
First Poster
Opties
Heb ik gedaan, maar het werk niet
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Heb je de Assistent reeds toegang gegeven op het vergrendelscherm? 

Open de Google Assistent > Klik op jouw profielfoto > Kies "Scherm vergrendelen" en schakel de optie in.

rsz-846676\
0 Likes
Hardiahmed
First Poster
Opties
Yes heb ik ook gedaan
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Is de software van jouw toestel inclusief apps wel up-to-date? En heb je de gegevens van de app al eens gewist?

Nog even ter verduidelijking. Lukt het niet als jouw toestel geheel vergrendeld is of lukt het niet als het toestel wel is ontgrendeld? Wanneer het toestel vergrendeld is zal het namelijk niet mogelijk zijn.

rsz-846676\
0 Likes
Hardiahmed
First Poster
Opties
Het lukt op geen een mogelijkheid, ik denk dat er wat mis is met het toestel. Ik breng hem ergens deze week naar de samsung store want ik heb dit probleem gekregen na het vervangen van mijn camera bij samsung.
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Ik stel voor dat je voorafgaand daaraan eerst een back-up maakt en reset uitvoert op het toestel, mocht dit niet werken raad ik aan om een foutrapport te sturen via de Samsung Members app: https://bit.ly/35qe79J

rsz-846676\
0 Likes
pim-s22ultra
Apprentice
Opties
Kan het te maken hebben met de instellingen van batterij duurzaamheid? Ik heb exact hetzelfde, hey google is via geen enkele mogelijkheid werkzaam op mijn z flip 3. Alle instellingen van voice assistent staan goed. Toestel luistert niet mee.
0 Likes