Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met bellen na update android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2022 05:31 PM)
5240 Weergaven
Stratingh
Journeyman
Opties

Na de update naar android 12 problemen met vast lopen div apps (apps beweren geen netwerk verbinding te hebben)

En bellen en gebeld worden is een uitdaging aangezien de verbinding steeds wordt verbroken 

Zijn er meer die deze problemen ondervinden 

0 Likes
Spring naar oplossing
71 Antwoorden
Surveyor
Journeyman
Opties
Ik zie geen link naar de reeds lopende topic over dit zelfde onderwerp? Daarin hebben Basje en ik reeds veel beschreven wat hier als opties wordt voorgesteld. Zoals "Veilige modes, Factory reset, etc." Niets mag baten. Die van mij (Note 20 Ultra) gaat morgen in de reparatie naar Samsung. Voor de duidelijkheid, ik belde gisteren en vandaag met Samsung en KPN in de minimale opstart modes na Factory reset. Geen WiFi, geen Accounts, geen backup gedraaid etc. etc. ofwel een super kale Phone die.... met helaas nog steeds hetzelfde probleem... een spontaan wegvallende verbinding, vrijwel op de kop af na 15 min. Maar gisteren en vandaag werd het zelfs na 1,5 tot 2,5 min. verschillende keren. Het toestel is 1,5 mnd. geleden gekocht en werkte prima tot de Update V12. Zie aub de lijst die ik al geprobeerd heb zonder succes. Fijne avond iedereen en succes.

PS: mijn andere post was onder:
Surveyor-Note-20-Ult
0 Likes
Francois
Explorer
Opties
Hallo, 

Nadat mijn S20 de Android 12 update heeft gehad. 
Heb ik het probleem dat mijn telefoongesprekken weg vallen. 

Ik ben aan het bellen, en in eens word het gesprek afgesloten. Geen meldingen niks. Net als of je het gesprek beëindigd. 

De ene keer valt het gesprek een keer weg. 
Soms komt het 3 a 4 keer achter elkaar voor. 

zijn er meer mensen die, na de update naar Android 12, hier last van hebben?
Is hier een oplossing voor? 

0 Likes
candymirror
Journeyman
Opties
Ja hier ook. Het gebeurt bij mij tijdens bellen over VoLTE of VoWifi. Het gebeurt meerdere keren achter elkaar waarbij de gespreksduur dan op 1:07 minuten uit komt. Soms ook langer. Maar veelal 1 minuut. Ik merk ook dat de data verbinding wegvalt. Voor nu heb ik bellen over 4g uitgezet. Denk dat het hier voorlopig mee verholpen is tot er een update komt
0 Likes
candymirror
Journeyman
Opties
Heb het probleem sinds 19 januari na de update. Een groot deel van de gesprekken valt na 1 minuut weg. Het lijkt mij een probleem met volte/vowifi bellen. Ik heb voor bellen over 4g uit gezet om te kijken hoe dat gaat. Ik vermoed nl dat de data verbinding wegvalt. Heb ook met regel maat verbinding problemen met bv Facebook. Gekke is dat telefoon gesprekken soms meerdere keren achter elkaar op 1 min afkappen maar soms ook langer. Btw zit bij KPN, weet niet waar de rest zit, maar zou ook nog specifiek software icm met provider netwerk kunnen zijn
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
@Francois helaas zijn daar al vele topics over. Hier eentje waar mogelijke oplossingen in staan. https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s20-s20-s20-s20fe-s20/problemen-met-bellen-na-update-andr...
Jopie1
First Poster
Opties

Hier hetzelfde probleem na de update van Android 12. Tijdens het telefoongesprek valt steeds de verbinding weg na een minuut of een aantal minuten. Het betreft bij mij een Samsung S20 5g

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit ligt sowieso niet aan KPN. De problemen zitten echt in de software van de telefoon.

Als je zo snel mogelijk een oplossing wilt zou ik deze stappen volgen:

Foutrapport via Samsung Members > backup van al je gegevens > fabrieksherstel > mocht dit niet helpen > Servicepunt of ophaalservice.

De trage manier is wachten op een update maar er is geen enkele garantie dat een update dit überhaupt kan fixen.

Bij sommige mensen zal een update het oplossen maar bij andere niet.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
candymirror
Journeyman
Opties
Check net geprobeerd, backup gemaakt terug naar fabrieksinstellingen. Ben net klaar met doorlopen instellingen, wordt gebeld en prompt wordt de verbinding na x duur weer verbroken. Wederom HD call dus volte / vowifi. Helpt dus geen zak. Nu druk doende de backup terug te zetten.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@candymirror 

Zou je bellen over WiFi eens uit kunnen zetten. Ervaar je dan ook problemen met bellen? Dien sowieso even een foutrapport in via de Samsung Members app.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_dmKJbLa
First Poster
Opties

Hier precies hetzelfde met de s20 het afbreken van telefoongesprekken wordt er aardig ziek van klantenservice kpn bellen 7x afgebroken contact servicecentrum Samsung 4x . Dan ben je lekker lang bezig om het uit te leggen. En dan praat ik nog niet eens over de flut antwoorden  die je krijgt van Samsung. Krijg morgen een nieuwe simkaart van kpn om te kijken of dit het probleem oplost zoniet dan ben ik verplicht om hem naar een Samsung servicecentrum te brengen of op te laten halen. Nooit geen noemenswaardige problemen gehad voor de update.

0 Likes