Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Pre order voorwaarden probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 26-01-2021 12:43 PM)
307 Weergaven
Some-dude
Navigator
Opties

Hallo, 

Ik heb op 16 Jan. Een preorder gedaan voor een s21. Als gifts zitten daar buds live en een tag bij. 

Tijdens het afrekenen komt er ineens een melding dat tags niet meer op voorraad zijn en uit de bestelling zijn gehaald.

Contact opgenomen met de helpdesk. Zij zeggen doodleuk op=op. Wordt ook niet nageleverd, want zit niet in de bestelling (😵). Ik vind dit dus misleiding van de eerste orde. Zijn er ergens actievoorwaarden die ik had kunnen lezen om dit te weten? Kijk, zo'n tag is niet eens een super big deal, maar je wordt dus wel onder valse voorwendselen gelokt en dat klopt niet. Aangezien de helpdesk niet helpt vroeg ik me af ik nog rechten heb on deze. Bedankt! 

0 Likes
16 Antwoorden
Some-dude
Navigator
Opties

Top! Nogmaals dank! 

nick99999
Student
Opties
hallo allemaal, ik heb via Tele2 de nieuwe Samsung s21 en deze vandaag ook binnen gekregen. Daarbij werd ook vermeld dat je na de levering je pre order gifts kan claimen. Alleen kan ik nergens vinden waar ik deze kan bestellen? Wel op de pagina met hoe ik ze moet bestellen, alleen nergens een link met het formulier? iemand een idee? alvast bedankt!
0 Likes
Some-dude
Navigator
Opties

Zo, dan zijn ze er vroeg bij bij Tele2.

Ik heb even meegekeken. Als je naar de preorder pagina van Tele2 gaat: https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/samsung-galaxy-s21?id=22009521&memory=128GB&color=Grijs&shop... en je klikt op meer informatie (bovenaan in vakje bij 'Inclusie 2 cadeaus'), dan staat daar wat je moet doen.

nick99999
Student
Opties
top bedankt!
0 Likes
Shahnam
Student
Opties
Hi
Waar kan ik formulier vinden om gifts te krijgen?
Oplossing
Some-dude
Navigator
Opties

https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/

Lees maar even door. Er Staat dat het formulier beschikbaar komt wanneer de s21 officieel geleverd wordt. Ik gok na 29 Jan? Ik zou anders even met helpdesk bellen. 

Shahnam
Student
Opties
Het klopt, vanaf 29e verschijnt formulier
0 Likes