Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oogbeschering filter S21 FE 5G

(Onderwerp aangemaakt op: 15-01-2022 12:39 PM)
1383 Weergaven
Berg80
Helping Hand
Opties
Ik heb sinds 4 januari de Samsung galaxy s21 FE 5G.
Bij het instelllen van het oogbescherming filter gaat deze niet automatisch aan en uit op de
(in)geplande tijden. Het zelfde euvel heb ik op mijn Samsung galaxy tab S7 plus.
Uiteraard bij beide al een fabrieksreset gedaan en getetst in de veilige modus. Niet geholpen.
Ook heb ik 2x een foutrapport gestuurd afzonderlijk van beide toestellen.
Als reactie kwam daar op dat men in de loggegevens kon zien dat ik Oogbescherming handmatig aanzet. Wat logisch is want na instellen gaat deze niet automatisch aan en uit. Nog geen oplossing dus.
Iemand anders dezelfde ervaring en/of tips?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Berg80.

Wat gaaf om te lezen dat de collectie is uitgebreid met een nieuwe Galaxy S21FE 😁 Als je de tijd aanpast, schakelt deze dan wel in? Als je gaat naar Instellingen > Display > Comfortabel scherm voor uw ogen, maak je hier dan ook de keuze voor Aangepast?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Berg80
Helping Hand
Opties
Mn partner heeft vorige week op zn S20 FE 5G de Android 12 update gehad. Ook bij heb gaat Oogbescherming niet meer automatisch aan op de ingestelde tijd. Wellicht toch een soort bug meegekomen in het systeem?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Berg80, goedemiddag.

Bedankt voor je bericht.

Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen? Heb je hier ook een foutrapport over ingediend? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Van alledrie de toestellen meerdere foutrapporten op diverse momente. Helaas nog niets terug gehoord. De gebruikelijke dingen al geprobeerd. Opstarten in veilige modus. Hard reset. Cache wissen. Als het op 1 toestel is kan het toeval zijn, maar op 3 alleen al van ons lijkt me niet. Rest niets anders dan maar handmatig aan en uit zetten.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat de stappen die je hebt uitgevoerd niet de oplossing hebben gebracht zal het wachten worden op een nieuwe update. Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Dat hoop ik. We hebben nog een Samsung Galaxy S21 FE gekocht, de variant met 8/256 GB. Ook op dit toestel gaat niet automatisch oogbescherming aan zoals ingepland.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Berg80.

Wat gaaf om te lezen dat de collectie is uitgebreid met een nieuwe Galaxy S21FE 😁 Als je de tijd aanpast, schakelt deze dan wel in? Als je gaat naar Instellingen > Display > Comfortabel scherm voor uw ogen, maak je hier dan ook de keuze voor Aangepast?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Hi @MartijnK die stappen heb ik inderdaad gevolgd. Ik heb de tijd aangepast en gekozen voor Aangepast, maar zonder resultaat op alle Samsung toestellen. Wellicht dat dit met een update in de toekomst meegenomen kan worden.
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemiddag, @Berg80.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je dan het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Berg80
Helping Hand
Opties
Tnx. Ik heb in de achterliggende weken van alle toestellen al foutrapporten verzonden. Het is overigens geen ramp om handmatig aan te zetten. Vergeet het wel ns.