Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ontgrendelingscode vergeten

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2020 01:46 PM)
2141 Weergaven
bert18
First Poster
Opties

hallo,

ik had mijn ontgrendeling ingesteld met vingerafdruk. om één of andere reden vraagt het toestel plots en code die ik niet (meer) ken. ik heb geprobeerd op te ontgrendelen van op afstand, maar dat is blijkbaar niet ingeschakeld. heb het toestel nu 4 dagen en kom van apple... HELP...

0 Likes
2 Antwoorden
Brandtair
Pioneer
Opties

De android software vraagt eens in de zoveel keer om de pincode die in het begin is ingesteld. Deze pincode is in het geval van opstarten zelfs altijd nodig. Enige oplossing is waarschijnlijk de telefoon resetten. Na het resetten moet je inloggen met het google account waarmee je ervoor ook inlogde en dan de backups die in de cloud staan de tijd geven om opnieuw te installeren. Om vervolgens alle aangepaste instellingen weer in te stellen. 

Tenzij iemand anders een idee heeft waarbij dit niet nodig is.

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @bert18,

Zoals @Brandtair aangeeft is de enige optie het toestel resetten als je de code echt niet meer weet en ontgrendelen op afstand uit staat. Je kunt geen extra beveiligingsmethode zoals vingerafdrukken of gezichtsherkenning aanzetten zonder ook een andere beveiligingsmethode zoals een pincode of wachtwoord in te voeren. Tijdens het instellen is je dus gevraagd om zoiets op te geven; ik wil je dus nog als tip meegeven dat je misschien tijdens het instellen dacht dat je om de pincode van je SIM of het wachtwoord van je Samsung-account werd gevraagd?

kevin-sig
0 Likes