Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Omruilservice

(Onderwerp aangemaakt op: 24-02-2022 12:50 PM)
608 Weergaven
Maud112
Navigator
Opties

Hallo,

Ik zou graag in contact komen met de omruilservice van Samsung, maar overal staat dat bellen geen zin heeft. Ik ben op zoek geweest naar een e-mailadres, maar kan dit niet vinden. Is er iemand die mij hierbij kan helpen?

Groet,

Maud

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je een reparatienummer dat je kunt posten?

Als het goed is heb je een mail gehad van de omruil afdeling? Wacht je op een omruil?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Maud112
Navigator
Opties

Hallo,

Ik wacht nog steeds op een mail van de omruilafdeling met hun nieuwe aanbod. Ben mijn telefoon nu al bijna 3 weken kwijt en het schiet allemaal niet op. Daarom zocht ik het e-mailadres om ze zelf een mail te sturen.

reparatienummer: iRMADRSA17466644

Groet,

Maud

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Maud112 , goedemiddag.

Goede dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je graag verder. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je telefoon op 22 februari als onherstelbaar is verklaard. Omdat het wat drukker is dan normaal en mijn collega's ook een achterstand hebben duurt het helaas iets langer voordat je bericht krijgt over de omruiling. 

Wanneer je bericht van de omruilafdeling hebt gehad kan je via de mail met hen in contact blijven.

Ik wil je dan ook vragen dit rustig af te wachten, je kunt zonder dat je een voorstel hebt gehad ook niet in contact komen met onze omruilafdeling.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Maud112
Navigator
Opties

En hoelang gaat het duren voordat daar bericht van komt?

Groet,

Maud

0 Likes
Mark011
Navigator
Opties

Dat kan nog wel even duren. Er zijn een hoop mensen die de nieuwe S22 willen kopen. Dat gaat voor. 😉

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi, @Maud112.

Daar heb ik helaas geen inzicht in, we doen ons best om dit zo snel mogelijk in orde te maken. Ik heb mijn collega's intern een mail gestuurd om dit zo snel mogelijk op te pakken.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging.

Groeten,

Martijn

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi, @Mark011

Het klopt inderdaad dat de S22 een erg populair model is! Je hoeft je hier overigens geen zorgen over te maken, de voorraad van de webshop is zeker niet dezelfde als welke beschikbaar is voor de omruilservice.

We doen ook ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te maken, voor nu wil je vragen het voorstel rustig af te wachten!

Groeten,

Martijn

Mark011
Navigator
Opties

Goedemiddag @MartijnK 

Nee, de voorraden zijn niet hetzelfde. De voorraad voor nieuwe verkoop is groter als voor het omruilen. Daarom moeten mensen die op een nieuw toestel wachten door de SAW ook veel langer wachten. 

Groeten,

Mark