Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Omruil

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2022 10:21 AM)
450 Weergaven
Ricardo197645
Pioneer
Opties

Samsung waar zijn jullie mee bezig.

loze beloftes.

nu al 2 maanden zonder telefoon…..elke keer worden er dingen beloofd…..maar nee Samsung hoeft zijn afspraken niet na te komen.

voorstel gehad en nu 2 weken later nog niks gehoord, meneer van Samsung zei….kan hooguit 3 weken duren. Maar waarschijnlijk heb je hem eerder.

echt om je de ogen uit de kop te schamen.

referentie nummer 4254410535

14 Antwoorden
Ricardo197645
Pioneer
Opties
Zeker heb ik een update.... Samsung laat het echt afweten.
Ze hebben de order geannuleerd helaas
Nu mocht de phonehouse het afhandelen. Dus de beloofde s22 krijg ik niet meer.
Petje af voor phonehouse Steenwijk. Binnen 1 dag had ik een nieuwe S21.
Maar doordat Samsung mij een s22 had beloofd had ik al een nieuw hoesje en lader aangeschaft.
Heb ik nu niks meer aan.
Samsung legt lekker het probleem bij een ander neer.
En zelf komen ze met niks over de brug.
Zeer jammer allemaal.
Maar na deze S21 voor mij geen Samsung meer helaas.....bedrijf moet zich kapot schamen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ricardo197645, goedemorgen.

Bedankt voor je terugkoppeling. Het is natuurlijk niet fijn dat het allemaal zo lang heeft geduurd en kan ook goed voorstellen dat je hiervan baalt. Omdat wij dit niet op korte termijn kunnen oplossen zijn we opzoek gegaan naar een andere oplossing. Gelukkig ben je inmiddels wel weer voorzien van een nieuwe telefoon. De oplader die je hebt besteld is uiteraard ook voor de Galaxy S21 te gebruiken 😇 De cover zal echter niet passen, wellicht kan je deze nog omruilen. 

Waar heb je de cover gekocht? Stuur mij anders een privé bericht.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Ricardo197645
Pioneer
Opties
De oplader heb ik niks aan omdat ik die al had. En de cover heb ik gekocht via internet.
Maar kom gewoon met iets over de brug als goedmaker ofzo. Laat jullie maar eens van de goede kant zien
0 Likes
Ricardo197645
Pioneer
Opties
En je mag mij altijd mailen met een leuk voorstel hoor.. . rvdh1976@hotmail.com 😉
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan mij een privé berichtje sturen via de link in dit bericht of uit mijn vorige bericht. Ik heb geen mogelijkheid om jou een e-mail te sturen.

Ps je e-mailadres staat nu wel op een openbaar forum 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes