Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet helemaal tevreden met nieuwe Samsung Galaxy S21.

(Onderwerp aangemaakt op: 07-10-2021 11:15 PM)
545 Weergaven
van Arendstaete
First Poster
Opties

Direct na uitkomst een S21 ultra gekocht. Had ik het maar nooit gedaan. BT niet compatible in de auto (valt uit, start op, valt uit, start op enz). Om de haverklap vastlopers: zwart scherm, apps die spontaan stoppen, telefoon die zichzelf uitschakelt. Issues met de camera. Dan weer een batterij die snel leegloopt (wat dan weer beter is na de tig duizendste update) en nu als klap op de vuurpijl: 'build-id does not match with the reference' tijdens weer een update vanavond. En helaas, wat ik ook doe (v down + power; Odin3, smartswitch) niets haalt hem uit de loop.

Wat een klereding zeg!

Gelukkig heb ik de S9+ nog. Nu tijdelijk in gebruik tot ik eruit ben welke Apple ik ga kopen. 

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat je meemaakt nu is alles behalve normaal. De S21 is normaal gesproken een fantastisch toestel.
Bij welke winkel heb je dit toestel gekocht? Misschien kan je er nog mee terug naar de verkoper.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
van Arendstaete
First Poster
Opties

Heb tijdens mijn zoektocht om uit de 'loop' te komen veel gelezen hier. Lees dat er opvallend veel  problemen met de S21 zijn. Zeker geen fantastisch toestel.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat je niet beseft is dat alleen de mensen met problemen dingen posten en dat is slechts een heel klein deel van iedereen.. minder dan 0.5%. Je hebt gewoon "bad luck". Dus als ik het goed begrijp heb je een bootloop?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @van Arendstaete, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community!

Je hebt met de Galaxy S21 Ultra een erg mooie opvolger voor jouw Galaxy S9+, we zouden het ook erg jammer vinden als je ons echt gaat verlaten!

Het is natuurlijk niet fijn als je GalaxyS21 Ultra het niet helemaal goed doet, je hebt zo te lezen ook al een hoop geprobeerd om het op te lossen 💪

Je kunt via onze website een afspraak maken voor een bezoek aan het service center of je kunt je telefoon aanmelden voor de ophaalservice.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rachel1975
First Poster
Opties

Sinds Mei de s21 5g in bezit en wat een miskoop.

Batterij loopt snel leeg, camera is niet naar wens heb hem gekocht om leuke filmpjes en fotos te maken maar de huawei p30 was daarin veel beter.

Ik hoop dat samsung toch met een oplossing komt  want ze kosten geld genoeg...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Rachel1975, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community! 

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring en ontvang je regelmatig een update.

Je hebt met de Galaxy S21 een erg mooie een goede telefoon met een hoop mogelijkheden! Wat ervaar je precies met de camera? 

Voor tips om betere foto's en video's te maken, kijk dan hier.

Wat je batterij aangaat ook jouw Galaxy S21 maakt gebruik van een slimme batterij, deze past zich aan je mobiele gewoontes om energie te besparen. Het toestel heeft echter wel wat tijd nodig om jouw gebruikspatroon te herkennen. Als het toestel eenmaal jouw gebruikspatroon kent dan kan de batterij zich beter aanpassen naar jouw verbruik.
Controleer of je toestel up-to-date is en update deze zo nodig: Instellingen > Software Update > Update downloaden.

Op onze website vind je meer informatie om de batterijduur te optimaliseren:

https://bit.ly/2QffizL
https://bit.ly/2TxZTi6

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Rwchek1975
First Poster
Opties
Beste martijn,

Ik ben natuurlijk niet achterlijk en heb bij andere bedrijven na gevraagd over t feit dat mijn gsm mijn gedrag moet gaan herkennen.
Ze geven je aan een kant gelijk maar niet de tijd die is verstreken.
Hun geven het advies dat je gsm er hooguit 2 maanden over mag doen en geen half jaar.
Dus hoe gaan we dit oplossen?

Groeten, Rachel van Schijndel
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag Rachel,

Een half jaar is natuurlijk wel lang en voor ons nieuwe informatie. Houd er wel rekening mee dat wanneer je het toestel reset dat jouw gebruikspatronen opnieuw herkent moeten worden.

Ik heb nog wat punten die je kan langslopen:

1.  Hoelang gaat de batterij nu mee? Ga hiervoor naar: Instellingen > Batterij en Apparaatonderhoud > Batterij > "Een volledige lading duurt circa"

2. Test het toestel een paar uur in de veilige modus en controleer of de batterij dan beter is: https://bit.ly/2JQrwvP.

3. Schakel de GPS, Bluetooth, NFC uit wanneer je dit niet gebruikt. Schakel ook automatische helderheid in.

4. Stuur mij ook eens een screenshot van het batterijverbruik wanneer de batterij rond de 20% is: Instellingen > Batterij en Apparaatonderhoud > Batterij > Batterijverbruik.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes