Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update werkt aan/uit knop niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 12-09-2021 09:22 AM)
11112 Weergaven
abrbos
First Poster
Opties

Sinds vanochtend een update gedaan naar de nieuwste versie op mijn s21 ultra. Nu werkt de aan/uit knop niet meer. 
Het is dus niet meer mogelijk om het scherm aan of uit te zetten en bij 2 x klikken loopt de telefoon vast en sluit zichzelf af. 
Omdat de knop niet gebruikt kan worden kan ik alleen nog het scherm tot leven roepen door de oplader er in te steken en er weer uit te halen. 
Bij instellingen zijtoets kan ik hier niks in wijzigen. Want met 2 x klikken zou bixby moeten starten. 
Wie weet een oplossing?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bram91
First Poster
Opties
Het probleem heeft zichzelf opgelost. Telefoon liep eind van de dag vast en ging voor de 10e keer uit. Hij bleef bijna een uur op samsung logo staan die je krijgt bij opstarten. Dus alle knoppen ingedrukt en gehouden en vanalles geprobeerd. Hij ging opeens weer uit en aan en alles werkte weer zoals normaal.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Kan je nog bij het opstarten in het recovery menu komen? Je zou de cache van het toestel kunnen wissen.

Doe ook even met volume omlaag en powerknop een reboot.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Bram91
First Poster
Opties
Het probleem heeft zichzelf opgelost. Telefoon liep eind van de dag vast en ging voor de 10e keer uit. Hij bleef bijna een uur op samsung logo staan die je krijgt bij opstarten. Dus alle knoppen ingedrukt en gehouden en vanalles geprobeerd. Hij ging opeens weer uit en aan en alles werkte weer zoals normaal.
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt voor de update @abrbos , @Bram91! Fijn dat het opgelost is 👌

rsz-846676\
0 Likes
Ammert
First Poster
Opties
Zet mijn Samsung altijd aan met vegen. Daarna via een patroon. Scherm reageert niet meer op vegen. Kom er niet meer in. Knop uitzetten werkt ook niet meer...wat kan 'm dus niet opnieuw opstarten. Wat nu?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ammert, goedemorgen.

Wat is het typenummer van jouw telefoon? En sinds wanneer ervaar je dit? Lukt het wel om je telefoon op afstand te ontgrendelen? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/1SSFl9b

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Tim050520
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem de telefoon gaat wel uit via de aan/uitknop maar niet meer aan. Dubbel tikken werkt ook niet meer en heb ook een oplader nodig om de telefoon opnieuw aan te krijgen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Tim050520,

Bedankt voor jouw bericht. Dus als ik het goed begrijp werkt de aan/uitknop wel goed wanneer de S21 aanstaat maar niet wanneer het uit staat? Is het toestel up-to-date en gebuert hetzelfde wanneer je het vanaf de Veilige Modus afsluit? Zo ja, dan raad ik een reparatieservice aan. Zie onderstaande link voor de instructies.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
kipje123
First Poster
Opties
Aan/uit knop doet het niet meer hoe kan ik nu mijn mobiel uitzetten
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @kipje123,

Wanneer je op het beeldscherm 2 keer naar beneden veegt zie je rechtsboven een uitknop icoon. Wanneer het lukt om je toestel opnieuw op te staten, doen de fysieke knoppen het weer?  

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes