Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update Android 11 werkt mijn smartwatch 4 niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2022 08:43 AM)
979 Weergaven
JacqSpike
Journeyman
Opties
Gisteren een nieuwe s21 fe gekocht en deze gekoppeld aan mijn smartwatch 4. Tot zover ging het goed.  Na een update  van mijn telefoon kan mijn telefoon het horloge niet meer herkennen. Iemand een idee wat ik kan doen om het op te lossen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je moet her hologe volledig terug zetten naar fabrieksinstellingen voor dat je deze aan een nieuwe telefoon wil verbinden. 

Dit in combinatie met het verwijere/opnieuw downloaden van de wear app zou je problemen op moeten lossen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je moet her hologe volledig terug zetten naar fabrieksinstellingen voor dat je deze aan een nieuwe telefoon wil verbinden. 

Dit in combinatie met het verwijere/opnieuw downloaden van de wear app zou je problemen op moeten lossen.

JacqSpike
Journeyman
Opties
Dank je wel. Ga ik proberen. Horloge is al gereset. Nu de apps nog even opnieuw installeren
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Top. laat even weten of het werkt, zo niet kan het mogelijk zijn dat je een hard reset moet doen. 

JacqSpike
Journeyman
Opties
Het is gelukt. Dit scheelt een boel want ik dacht al dat ik mijn telefoon opnieuw moest gaan installeren. Top oplossing dank je wel
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Moootje ,

Mooi opgelost! 👍🆒

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Moootje  lekker bezig! Top gedaan op naar 2 sterren🙂😎

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JacqSpike
Journeyman
Opties
Maar mijn horloge en foon waren allebei nieuw. Mss werkt jouw oplossing wel bij anderen👍
0 Likes
JacqSpike
Journeyman
Opties
Absoluut. Met elkaar komen we er wel.