op 25-11-2019 12:03 PM
Beste,
Dit weekend heeft mijn telefoon een Android update moeten downloaden en sinds die tijd merk ik dat mijn microfoon bijna niet meer werkt. Ik ben voor de andere partij bijna niet te horen, althans heel zacht in de verte terwijl ik de andere partij wel goed hoor.
Het testen mbv. *#0283# ook geprobeerd waarbij ik bij de eerste optie niets hoor en de 2e optie over speaker ik mij soms goed hoor maar vaker "wegvallend". De voicerecorder registreert wel iets maar ook zeer zacht. Met een headset op heb ik geen problemen? Wat zou ik nog meer kunnen doen voordat ik hem moet opsturen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-11-2019 01:09 PM
Hi @KevinTak,
Goed dat je al het een en ander hebt getest! Heb je het toestel ook al eens gereset?
Als het na een reset nog niet goed werkt, kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.
op 26-11-2019 01:09 PM
Hi @KevinTak,
Goed dat je al het een en ander hebt getest! Heb je het toestel ook al eens gereset?
Als het na een reset nog niet goed werkt, kun je het beste langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice.
op 18-12-2019 06:02 PM
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn S9. Ook sinds een week of 3. Via de hands-free functie werkt het wel. Een reset heeft niet geholpen. Wat was uiteindelijk de oplossing?
Ook laadt mijn telefoon niet meer via usb, sinds de zomer. Alleen draadloos laden kan nog.
op 19-12-2019 10:45 AM
Hi @KlaasZ,
Zo te lezen ervaar je een aantal issues met jouw toestel. Als een reset niet heeft geholpen, kun je er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice. Dan kunnen we beide problemen voor je oplossen!
op 27-12-2019 03:24 PM
Beste BruceH,
Ik ben langs het servicepunt geweest, alle problemen zijn daar opgelost.
Bedankt,
Groet Klaas.
op 27-12-2019 03:56 PM
op 30-12-2019 12:06 PM
Het probleem was trouwens stof in de microfoon en stof in de USB poort. De USB poort had ik al zelf geprobeerd schoon te maken met zo'n tandenrager. Ik had dus lang niet alle stof er uit. Bij het servicepunt hebben ze met een scherp voorwerp het stof er uit gepeuterd en daarna uitgeblazen met een compressor of iets dergelijks.
Ik heb meteen ook het scherm laten vervangen, er zat een scheur in.