Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingsgeluid Samsung S20FE doet het niet.

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2021 08:35 AM)
2515 Weergaven
Irmpie
Apprentice
Opties

Goedemorgen, sinds gisteren doet het meldingsgeluid van mijn telefoon het niet meer als ik bij instellingen van de telefoon het geluid van het meldingsgeluid aantik, hoor ik niks maar als ik in de app Whatsapp het meldingsgeluid aantik hoor ik wel het gekozen  geluid. Echter als ik een appje binnen krijg hoor ik niets. Wie kan mij helpen?bedankt Irma

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Irmpie
Apprentice
Opties
@martijn, dank je. Op dit moment doet hij het. Had geen geluid bij whas app en messenger als ik bericht binnen krijg. Bij instellingen telefoon ook geen geluid bij meldingsgeluid. Vreemd genoeg wel in betreffende app zelf.
Maar goed 🤞🤞 voor nu.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Irmpie
Apprentice
Opties
Heeft het even gedaan en nu weer niet
0 Likes
Dqfn13
First Poster
Opties
Bij veel toestellen kan dat komen doordat het toestel te lange tijd niet even uit is geweest. Gewoon even opnieuw opstarten kan al werken. Ik heb geen F20, dus ik weet niet of het bij nieuwe toestellen ook zo werkt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Irmpie, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

• Is het je inmiddels al gelukt om het meldingsgeluid weer te horen bij het ontvangen van een notificatie?

• En krijg je bij andere apps wel een geluid te horen?

• Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date?

Ook kun je hier een schermafdruk delen van de meldingsinstellingen zodat we met je mee kunnen kijken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Irmpie
Apprentice
Opties
@martijn, dank je. Op dit moment doet hij het. Had geen geluid bij whas app en messenger als ik bericht binnen krijg. Bij instellingen telefoon ook geen geluid bij meldingsgeluid. Vreemd genoeg wel in betreffende app zelf.
Maar goed 🤞🤞 voor nu.
FilipVdW
Apprentice
Opties

ik heb hetzelfde probleem, maar ik zie de oplossing niet die hier aangereikt wordt. 

Kort: Meldingsvolume helemaal hoog, als ik van geluid probeer te veranderen, hoor ik niets (wel zo bij oproepen). Er is steeds een trilsignaal, maar dus geen meldingsgeluid.

Gisteren een Update gedaan, maar dat heeft niet geholpen.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FilipVdW, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Bij welke app ervaar je dit?

Je kan ook een afspraak maken voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
FilipVdW
Apprentice
Opties

Beste Martijn

Bedankt voor je antwoord. Ik krijg bij geen enkele app een meldingsgeluid, enkel een trilling, ondanks het feit dat de meldingsgeluiden aan staan. Het valt vooral op bij 'Berichten' en 'Whatsapp', omdat ik die apps het mees gebruik.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @FilipVdW, goedemorgen.

Allereerst de beste wensen voor een mooi en gezond 2022!

Wanneer je met je vinger van boven naar beneden swipt op je telefoon, zie je het controlepaneel. Als je het 2e icoontje, met de luidspreker, vasthoudt word je doorgestuurd naar Geluiden en Trillen. Hoe staan deze ingesteld?

Groeten, 

Martijn

0 Likes
FilipVdW
Apprentice
Opties

Dag Martijn

Geluid staat aan, er is een beltoon, medlingsgeluid en systeemgeluid toegekend. De volumes staan helemaal open, alles lijkt in orde.

Wat wel vreemd is: Als ik een andere beltoon wil kiezen, dan krijg ik steeds een voorbeeld te horen. Als ik een ander meldingsgeluid of systeemgeluid wil instellen, hoor ik geen voorbeeld.

0 Likes