Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Mail account imap toevoegen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-11-2018 12:20 PM)
472 Weergaven
jonnie
Explorer
Opties

Beste,

Op mijn Galaxy s9 wens ik een tweede mailadres (andere gebruikersnaam, mailadres en wachtwoord) proximus imap toe te voegen. Bestaat al en in gebruik op mijn pc. Wanneer ik wens toe te voegen en naam en wachtwoord ingevuld heb ontvang ik het bericht "wachtwoord of gebruikersnaam onjuist of imap/pop niet ingeschakeld voor dit account" . Het kan alleen het laatste zijn denk ik!! Het account heeft al op mijn galaxy s 9 gewerkt maar heb ik verwijderd omdat de synchronisatie niet meer automatisch werkte. Nu kan ik het account niet meer toevoegen. Alle andere mailaccounts werken perfect en synchroniseren automatisch. Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groeten

jonnie

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Tof om te lezen!

Je weet ons in ieder geval te vinden, mocht je in de toekomst vragen hebben. 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
jonnie
Explorer
Opties

Beste,

Intussen zelf de oplossing gevonden. Het was toch het wachtwoord dat niet meer overeenstemde met het wachtwoord voor dezelfde account op mijn computer.

Dank voor uw aandacht en vriendelijke groeten

Jonnie

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @jonnie,

Fijn dat je het issue zelf hebt kunnen achterhalen! Hoe bevalt de S9 verder?

rsz-846676
0 Likes
jonnie
Explorer
Opties

Beste BruceH,

Heel tevreden over mijn Galaxy S9. Wel soms zoeken om de instellingen juist aan mijn wensen  aan te passen. Heel veel mogelijkheden een voordeel en tegelijkertijd complexer. 

Zeker heel tevreden over contactern met de community. Al vaak vriendelijk en doelgericht geholpen.

Met vriendelijke groeten

Jonnie

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Tof om te lezen!

Je weet ons in ieder geval te vinden, mocht je in de toekomst vragen hebben. 👍

rsz-846676