op 07-02-2019 11:42 PM
Sinds de update naar Android pie kraakt mn luidspreker. Dit is duidelijk hoorbaar als je het volume omhoog schroeft bij het afluisteren van muziek via YouTube. Als ik met mijn vinger de bovenste speaker bedek hoor je normaal geluid uit de onderste speaker, maar als ik mn vinger weer weg haal begint de bovenste weer te kraken. Ook is belkwaliteit minder en kun je moeilijk iemand verstaan. Wat is hier aan te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-07-2020 02:09 AM
Ik heb m'n telefoon uiteindelijk opgestuurd en Samsung kon hem niet repareren, dus ik heb een nieuwe gekregen.
op 08-02-2019 11:54 AM
op 17-07-2020 11:47 PM
@Rohit, volgens mij werd al gesteld dat het waarschijnlijk een software probleem is omdat het kraken pas optrad na de update. Je oplossing van "Misschien even een keer goed in blazen?"vind ik dan wel verbazend. Je vraag daarna of je zo goed geholpen hebt en bijna smeekt om de "mega goede oplossing" te markeren vind ik ook opmerkelijk. Na dit alles gezegd hebbende, ik heb ook een Galaxy S9+ en heb hetzelfde probleem na de laatste update. Ook heb heb ik de water indicator gecheckt en ik heb geen waterschade (dit zou me verbaasd hebben want mijn telefoon komt hooguit me wat zweet in aanraking tijdens het sporten. Dus nee je oplossing van even doorblazen is niet de oplossing. Heb je misschien iets wat wel werkt, terug naar fabriekinstellingen bijvoorbeeld? Alsvast bedankt voor het meedenken. Met vriendelijk groet, Sander Homan
op 18-07-2020 01:36 AM
Bij mij heeft dit tot dusver gewerkt.
Controleer of het probleem zich voordoet in de veilige modus
Een andere factor die dit probleem kan veroorzaken, is een app die u naar het apparaat hebt gedownload. Om te controleren of dit het geval is, moet u de telefoon starten in Veilige modus, omdat alleen de vooraf geïnstalleerde apps in deze modus mogen worden uitgevoerd.
Als het probleem zich niet in deze modus voordoet, is het waarschijnlijk dat het probleem wordt veroorzaakt door een app die u hebt gedownload. Ontdek wat voor app dit is en verwijder het.
Wis de cachepartitie van de telefoon
Het cachegeheugen van het telefoonsysteem wordt gebruikt om de toegang tot uw telefoon-apps te versnellen. Soms kunnen deze gegevens beschadigd raken waardoor problemen op het apparaat ontstaan. Als u wilt controleren of een beschadigde gegevens in de cache het probleem veroorzaken, moet u de cachepartitie van de telefoon uit de herstelmodus wissen.
Controleer of het probleem nog steeds optreed
Controleer of het probleem nog steeds optreed
op 18-07-2020 02:09 AM
op 18-07-2020 02:41 AM
op 18-07-2020 02:54 AM
Duurde 4 dagen voordat ik die bevestiging in mn mail had. Kreeg de optie tussen een nieuwe S9 of restitutie. Voor die laatste gekozen en bij Vodafone n upgrade geregeld naar n S10. Die kreeg ik de dag erna, maar Samsung en Vodafone hebben me 1,5 maand van het kastje naar de muur gestuurd voordat ik eindelijk de correcte referentie van de creditering van Samsung had gekregen en Vodafone de restitutie had gevonden.
Uiteindelijk een verschrikkelijke service van Samsung en Vodafone. Op deze manier een toestel upgraden doe ik dus nooit meer.
op 18-07-2020 02:57 AM
Je had dus een galaxy s9 plus en dan maak je een deal voor de S10 maar neem aan niet de duurste s10 of wel?
op 18-07-2020 03:02 AM
Je kan bij Vodafone gratis je huidige abonnement stopzetten als je je telefoon afbetaald en meteen een nieuw abonnement afsluit. Maakt dus niks uit welke telefoon je daarna kiest. Maar heb gewoon de normale S10 gepakt. Fijne telefoon en geen klachten tot nou toe.
op 18-07-2020 03:07 AM
Ah ok,
Ik had toen juist voor de S9+ gekozen voor de camera en niet 3 maanden gewacht om voor het zelfde maand bedrag de simpelste s10 te nemen. Telefoons zijn zoiezo slechte investeringen, te duur en de kans te groot dat ze kapot gaan. Maar wat moeten we nog zonder