op 24-05-2022 08:39 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-05-2022 12:34 PM
Hi there, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Ook jouw Samsung Galaxy S21 is voorzien van Gorilla-Glass en ook hier zijn de afgelopen jaren een hoop nieuwe variaties in geweest. Bij gebruik van een hardere variant zal een krasje minder snel waarneembaar zijn en is de kans op een barst weer groter, hier wordt dan ook een compromis in gesloten door de glas fabrikant 😇
Door het plaatsen van een screenprotector bescherm je je telefoon extra tegen kleine krasjes en kan ik ook alleen maar toe juichen!
Groeten,
Martijn
op 24-05-2022 08:58 PM
op 24-05-2022 10:34 PM
op 25-05-2022 01:38 AM
25-05-2022 12:11 PM - bewerkt 25-05-2022 12:12 PM
Ik ben blij dit topic eens te lezen over de S21 Ultra. Ik had hetzelfde probleem voor. Mijn S10+, S20 Ultra en S22 Ultra geen enkele kras na zoveel gebruik. Altijd de transport folie eraf gehaald en nooit een screen protector gebruikt en toch vol krassen. Simpel gebruik in/uit broekzak en het zit er vol van. Ik ben er nog steeds overtuigd van dat dat niet hetzelfde kwalitatief scherm is als zijn voorgangers, en ook niet hetzelfde als de nieuwe S22 Ultra.
Een scherm moet sterk genoeg van de moment het buiten de fabriek gaat. Als je voorzichtig genoeg zijt is een screen protector pure marketing en bijgevolg niet nodig dus
op 30-05-2022 12:34 PM
Hi there, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Ook jouw Samsung Galaxy S21 is voorzien van Gorilla-Glass en ook hier zijn de afgelopen jaren een hoop nieuwe variaties in geweest. Bij gebruik van een hardere variant zal een krasje minder snel waarneembaar zijn en is de kans op een barst weer groter, hier wordt dan ook een compromis in gesloten door de glas fabrikant 😇
Door het plaatsen van een screenprotector bescherm je je telefoon extra tegen kleine krasjes en kan ik ook alleen maar toe juichen!
Groeten,
Martijn