Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

koppelen S21+ met een amplifon hoorapparaat

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2022 08:56 AM)
1774 Weergaven
pilion
Journeyman
Opties

Hallo:

Ik probeer mijn hoorapparaat Amplifon te koppelen aan de Samsung S21+ (kennelijk zit daar Android 12 op).De eerste paar dagen ging de koppeling goed maar na enkele dagen lukt het niet meer om de app goed te koppelen. Vwb de bluetooth van de telefoon wordt het apparaat wel gezien maar koppeling met de app en het hoortoestel lukt niet (meer)..

Contacten met leverancier en Vodafone hebben niets uitgehaald, verder zag ik op diverse sites dat het een bekend probleem zou zijn met Androis 1 2 toestellen...)Apple schijnt het probleem nie te hebben en om nu maar gelijk over te stappen is wat veel gevraagd (en te duur).Terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik gedaan geen succes.

Wat nu nog te doen?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
pilion
Journeyman
Opties
dank maar dat is al gebeurd en (nog steeds) geen uitsluitsel

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Samsung maakt een telefoon met bluetooth functie, die functie word ondersteund door 10000000000000 apparaten die ook bluetooth gebruiken. Samsung kan niet zorgen dat alles 100% werkt met 100000000000 apparaten. Amplifon maakt een gehoorapparaat die moet ervoor zorgen dat die werkt met meerdere toestellen en besturingssystemen. Dus de fout ligt hier niet bij Samsung. Vaak worden er wel bluetooth updates bij een software update mee geïnstalleerd. Dus het kan zo zijn dat die bij een volgend update wel werkt. Als Samsung dit zou moeten doen zou het teveel tijd en geld kosten om elk apparaat 1 voor 1 te testen en hun software daarop aan te passen. Het is misschien een heel moeilijk en stom verhaal maar het bluetooth protocol is zo uitgebreid dat het onmogelijk is om dat voor alle bluetooth apparaten compatibel te maken helaas. Amplifon moet gewoon zorgen dat het Android 12 gaat ondersteunen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
19 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Contact opnemen met Amplifon misschien? Zodat hun een apparaat kunnen maken/updaten die wel compatibel is met Android 12.

Oplossing
pilion
Journeyman
Opties
dank maar dat is al gebeurd en (nog steeds) geen uitsluitsel
0 Likes
MarkV70
Voyager
Opties
Ik heb hetzelfde probleem gehad weliswaar een ander merk maar wel problemen.

Verwijder eerst alles mbt bluetooth koppelingen van uw telefoon. Gehoorapparaat op uw telefoon geheel verwijderen bij bluetooth ook als die niet gekoppeld is. Zet dan beiden uit en weer opstarten, koppel dan opnieuw en wijs bluetooth toe. Zet bij instellingen alle vinkjes aan Screenshot_20220927-142405_Settings.jpgScreenshot_20220927-142337_Settings.jpg
0 Likes
pilion
Journeyman
Opties
ook dit lukt niet, maar heel erg bedankt
pilion
Journeyman
Opties
ik middels wel van een andere leverancier GN/ Resound wat tips gehad ( uitgebreider dan die van mijn eigen leverancier of anders Samsung). Die tips helpen echter ook niet dus afwachten of samsung met een oplossing komt anders toestel inleveren/ omruilen en met apple beginnen. Weinig klantgericht
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Samsung maakt een telefoon met bluetooth functie, die functie word ondersteund door 10000000000000 apparaten die ook bluetooth gebruiken. Samsung kan niet zorgen dat alles 100% werkt met 100000000000 apparaten. Amplifon maakt een gehoorapparaat die moet ervoor zorgen dat die werkt met meerdere toestellen en besturingssystemen. Dus de fout ligt hier niet bij Samsung. Vaak worden er wel bluetooth updates bij een software update mee geïnstalleerd. Dus het kan zo zijn dat die bij een volgend update wel werkt. Als Samsung dit zou moeten doen zou het teveel tijd en geld kosten om elk apparaat 1 voor 1 te testen en hun software daarop aan te passen. Het is misschien een heel moeilijk en stom verhaal maar het bluetooth protocol is zo uitgebreid dat het onmogelijk is om dat voor alle bluetooth apparaten compatibel te maken helaas. Amplifon moet gewoon zorgen dat het Android 12 gaat ondersteunen.

0 Likes
pilion
Journeyman
Opties
begrijpelijk, maar de klant schiet hier niet mee op.Waarom kan Apple het wel met hun miljoenen apparaten?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Omdat apple geen miljoenen apparaten heeft. Die brengen per jaar  1 telefoon uit in 3/4 formaten. Software die daar op staat is ook hetzelfde. 

0 Likes
Horen
Apprentice
Opties
En hoe zit het met de A34?? Daar draait versie 13 op.
0 Likes