Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan mijn telefoon niet meer ontgrendelen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-11-2022 01:14 PM)
2618 Weergaven
Ferhat Taslidere
First Poster
Opties

Na de android update vandaag op mijn Samsung Galaxy S21, krijg ik mijn screenlock niet meer open. De wachtwoord dat ik meermaals per dag gebruik wordt niet meer aanvaard. Samsung klantendienst stelt voor om een hardreset te doen. Maar zo ga ik al mijn gegevens verliezen. Ik ik kan op mijn gsm nog steeds oproepen opnemen maar ik geraak niet op de stratscherm, voor berichten, internet, apss enzovoort. Dat ik al mijn gegevens moet verliezen door een update van Samsung zelf kan ik moeilijk aanvaarden. Gelieve een snelle oplossing te voorstellen.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

@Ferhat Taslidere Je hebt een Samsung account, log in op find my mobile met je samsung account:  https://account.samsung.com/accounts/v1/FMM2/signInGate?state=0z5sbleygol::hound-prd&redirect_uri=ht...

Zet hier de scherm vergrendeling uit en je kan er weer in.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Zemeken,

Bedankt voor jouw melding hierover. Het is zuur om te lezen dat je vriend niet meer in zijn toestel komt. Ontgrendelen op afstand kan niet meer via Smartthings Find. De enige oplossing is een fabrieksreset via de Recoverymenu. Schakel hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe date/factory reset' en na het volgen van de stappen 'Reboot systeem now' selecteren. Kan je ons laten weten of het zo lukt?

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
amisukarei
Pioneer
Opties
Local backup makes met smartswitch op je pc
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

De beste optie is om een backup te maken zonder SmartSwitch en dan een fabrieksherstel doen. Je kunt alle mappen naar de computer kopiëren. Na de fabrieksherstel kun je alles terugzetten. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ferhat Taslidere
First Poster
Opties

pc herkent hem niet zolang ik niet op de startpagina geraak en ik de verbinding accepteer of toesta.

ik moet de screenlock op 1 of andere manier zien te omzeilen om alles te kunnen doen.

0 Likes
amisukarei
Pioneer
Opties
Er is een bug in android die je kan proberen.

Als je een simkaart in je telefoon steekt en express de pin verkeert doet totdat die puk code vergrendeld is dan als je de puk code invoert unlocked je telefoon.

Dit is een bug in android die kan gepatched zijn geweest door samsung maar het is het proberen waard omdat het in de november patch pass is gefixed
0 Likes
Fever_jl
Navigator
Opties
Eens langs gaan bij een lokale (geen grootmarkt) herstel winkel.
Of iemand in de familie met een deftige kennis van computers.
Er bestaan programma's die telefoons gewoon kunnen unlocken.
0 Likes
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

@Ferhat Taslidere Je hebt een Samsung account, log in op find my mobile met je samsung account:  https://account.samsung.com/accounts/v1/FMM2/signInGate?state=0z5sbleygol::hound-prd&redirect_uri=ht...

Zet hier de scherm vergrendeling uit en je kan er weer in.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ferhat Taslidere, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om je telefoon te ontgrendelen? Je kan het toestel ook op afstand ontgrendelen, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/1SSFl9b

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Zemeken
First Poster
Opties
Mijn vriend zijn smartphone samsung werkt niet, kan zijn tekencode niet ingeven en kan dus ook niet op zijn
startpagina met apps, zoals instellingen enz. Het is precies of gans zijn smartphone samsung zit geblokkeerd. Zijn beltoon doet het wel maar kan
niet opnemen ook.
0 Likes
Zemeken
First Poster
Opties
Hoe kan ik nu inloggen op find my mobile met
samsung account als ik geen apps te zien krijg. Zie
het startscherm niet van mijn vriend enkel de tekencode is te zien en die kan men ook niet ingeven.
Dank alvast voor de oplossing?
0 Likes