Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Interne opslag vol

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2023 12:39 PM)
437 Weergaven
S1J2P3
Apprentice
Opties
In mijn interne opslag staat dat het voor de helft vol is bij Systeem. Ik heb van alles verwijderd, maar er veranderd dus niets bij de hoeveelheid GB.
Hoe kan ik dit legen?
0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je misschien een screenshot hiervan?

Heb je ook gekeken bij dubbele bestanden en apps die veel opslag hebben?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
S1J2P3
Apprentice
Opties
Beste Patrick, bedankt voor je snelle reactie! Dubbele bestanden verwijderd en ook de apps bekeken en dat is ook niet veel. Screenshot_20230105_122624_My Files.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klik eens op dat uitroep tekentje bij apps, als dat kan tenminste. Ik heb een sterk vermoeden dat het 1 van je apps is die heel groot is.
S1J2P3
Apprentice
Opties
Op het uitroepteken geklikt, daar kon ik wat aanklikken voor de weergave van alle apps. Je ziet dat bij het overzicht de hoeveelheid GB naar de apps is gegaan. En op het andere overzicht zijn de bovenste de meeste, de rest vd apps stelt weinig voor. Screenshot_20230105_124421_My Files.jpgScreenshot_20230105_124512_Settings.jpg
0 Likes
S1J2P3
Apprentice
Opties
Is het dan WhatsApp die de halve opslag in gebruik neemt?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja daar ziet het naar uit.

Ga naar de app mijn bestanden > typ bij het vergrootglas com.whatsapp. Je media folder heeft waarschijnlijk enorm veel bestanden.

Je kunt ze naar de pc kopieren of gewoon de hele map legen, het is net wat je wilt. Ik verwijder die hele map meestal 1x in de 3 maanden🙂
S1J2P3
Apprentice
Opties
Ik heb het gevonden! Hoop rotzooi al verwijderd, alleen dan zit ik nog op 54 GB. Nu de rest van de bestanden eens bekijken wat ik daarmee doe.
Heel erg bedankt voor je hulp!!!!
Hopelijk is het hierna opgelost🙏
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Vervelend probleem he 😅 Een ander leuk voorbeeld zijn sommige games voor Android. Ik heb er 1 waarvan de game zelf 1.5GB is maar alle gedownloade updates zijn over de 20GB.
S1J2P3
Apprentice
Opties
Pfff... zal ik ook eens checken dan. Ik baal er gewoon van dat ik de hele geschiedenis aan filmpjes/ foto's moet weggooien. En om het nou allemaal om mijn laptop te zetten... tja keuzes nu
0 Likes