Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

instellen geluid whats app

(Onderwerp aangemaakt op: 27-01-2021 12:00 PM)
5420 Weergaven
Mirazand
Explorer
Opties
Hallo,
Ik heb de nieuwe S21 plus en alles geïnstalleerd maar in whats app de meldingen voor berichten uit groepsappen op stil gezet.
Toch blijft hij een geluid geven wat ik niet heb ingesteld... waar kan ik dat uitzetten? 
Spring naar oplossing
Marlook
Explorer
Opties
Die staan al op stil! en dan nog krijg ik geluidjes. 🤷‍♀️
0 Likes
Mirazand
Explorer
Opties
ik heb het en via WhatsApp zelf ingesteld daar groepen op stil en gewoon een geluidje en toen in het menu van de telefoon naar instellingen >apps>WhatsApp >dan op meldingen groepen gedrukt en daar het telefoon geluidje op stil en dat werkt
daarna elke app die nog geluid maakt afzonderlijk daar uit zetten door die app op te zoeken.
0 Likes
Mirazand
Explorer
Opties
heb er bv 1 bijgevoegd van facebook

Screenshot_20210201-093459_Settings.jpg

Screenshot_20210201-093512_Settings.jpg

0 Likes
Marlook
Explorer
Opties
ik denk dat er iets mis is met mijn telefoon. Als ik de melding op stil zet, springt deze vanzelf weer naar melding. pff ik snap er nix van!
0 Likes
Marlook
Explorer
Opties
Dit geldt trouwens voor alle apps. melding staat op stil, maar ik hoor toch allerlei piepjes. Gek toch!
0 Likes
Mirazand
Explorer
Opties
ja je moet het per app apart instellingen dus niet via de app zelf en niet via je meldingen maar echt in het menu apps en dan per app dingen die je aan en uit kunt zetten kan je ook op drukken en dan op stil zetten hoop dat ik het goed uitleg
0 Likes
Marlook
Explorer
Opties
ja, ik snap wel wat je bedoelt. en dat heb ik dus al gedaan. maar helpt nix. 🤪
0 Likes
Mirazand
Explorer
Opties
dat werkt hier wel...heb nog niet alle apps gehad 😂 heb soms ineens weer een geluid dat ik denk huh dan weer opzoeken 🤦‍♀️
Marlook
Explorer
Opties
lang leve de techniek..
0 Likes
Mirazand
Explorer
Opties
🙈🙈 misschien dat Bruce die hierboven ergens reageerde je wel zou kunnen helpen op afstand?