Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Inloggen bij Samsung Account niet mogelijk

(Onderwerp aangemaakt op: 04-08-2019 12:31 PM)
3624 Weergaven
Guido1300
First Poster
Opties

Geachte lezer/lezeres,

Sinds kort heb ik mijn S10+ in ontvangst genomen. Toen ik probeerde in te loggen bij mijn samsung member account heb ik mijn wachtwoord moeten veranderen aan gezien ik deze was vergeten. Mijn Samsung account heeft 2 e-mailadressen aan zich gekoppeld. Eén is een Gmail account als reserve en het hoofd mail adres is van Hotmail. Wanneer ik inlog op de Samsung Member website ondervind ik geen problemen. Probeer ik in te loggen via mijn telefoon dan zegt hij telkens onjuist wachtwoord. Ondanks dat ik 'm meerdere malen met elkaar heb afgestemd. Ook dus wachtwoord verandert en de nieuwe wachtwoorden gebruikt. Daarna heb ik via Gmail proberen in te loggen maar hier krijg ik nu de melding dat er te veel inlogpogingen zijn geweest. Hoe kan het zo zijn dat ik wel op de Samsung Member site kan inloggen met mijn nieuwe wachtwoord maar op mijn telefoon hij een foutmelding geeft? Graag los ik dit op zodat mijn nieuwe telefoon ook in mijn account staat geregistreerd met oog op verlies en/of diefstal. Alvast dank voor uw meedenken.

Vriendelijke groet,

Guido

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Kun je via Instellingen van jouw toestel even het account verwijderen en opnieuw instellen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Kun je via Instellingen van jouw toestel even het account verwijderen en opnieuw instellen?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes