Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hotspot met bixby routine sinds android 12 niet meer werkend

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2021 12:33 PM)
521 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Beste mensen. 

Ik gebruikte altijd een bixby routine. 
ALS verbonden met bluetooth auto DAN zet hotspot aan.

Deze werkt helaas niet meer. Meer mensen met dit probleem!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
OPGELOST.

het probleem ligt erbij dat de bixby routine niet meer werkt als je de audio functie van het bluetooth apparaat uitzet!

In het bluetooth lijst van
Oproepen
Audio
Toegang tot contacten

Dus de audio functie moet aan blijven anders schakelt de bixby routine hotspot niet in!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Anonymous User,

Ik heb net een vergelijkbare routine aangemaakt, en hij werkt gewoon. Bij Bluetooth verbinding met een ingesteld apparaat gaat gewoon de hotspot aan.

Wat heb je zelf al gedaan om dit probleem proberen op te lossen? Heb je bijvoorbeeld al eens geprobeerd om de routine te verwijderen en helemaal opnieuw in te stellen? Of heb je geprobeerd om je Bluetooth apparaat uit de geschiedenis van je telefoon te verwijderen en daarna opnieuw handmatig verbinding te maken?

kevin-sig
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ja tuurlijk verwijderd. De bluetooth van de auto een andere naam gegeven. Een andere naar in de hotspot verbinding ander wachtwoord aan de hot spot verbinding. Vaag
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Maar in klungel nog wel wat verder. Vond het alleen raar want er was niks veranderd en na de update maakt die geen verbinding meer. Ik moet wel eigenlijk nog kijken of die op de telefoon aan gaat dat durf ik eigenlijk niet eens meer met zekerheid te zeggen🙈 in ieder geval de android head unit in de auto verbindt niet meer
0 Likes
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
OPGELOST.

het probleem ligt erbij dat de bixby routine niet meer werkt als je de audio functie van het bluetooth apparaat uitzet!

In het bluetooth lijst van
Oproepen
Audio
Toegang tot contacten

Dus de audio functie moet aan blijven anders schakelt de bixby routine hotspot niet in!
0 Likes
rytec
Explorer
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem ondervonden nadat mijn S21 geupdate was naar Android12.

0 Likes
rytec
Explorer
Opties

Wat vreemd zeg dat je de audio functie van je BT apparaat aan moet zetten sinds die update van Android. Ik gebruik helemaal geen audio via BT, enkel de oproepen en toegang tot contacten.

Ik heb de routine ook eens verwijderd en opnieuw aangemaakt en zal dat eerst eens testen, indien dat niet lukt zal ik het proberen zoals je beschreven hebt.

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ja precies ik ook je kunt het gelukkig wel vrij makkelijk uitzetten via het omlaag veeg menu maar toch. Had het liever vanaf het begin uitstaan
rytec
Explorer
Opties

Ik heb gisteravond de vorige routine verwijderd en de suggestie gebruikt van Bixby Routines voor autorijden en die aangepast naar mijn BT auto etc en zonder de optie audio bij het BT apparaat aan te zetten werkte dit nu ook weer gisteravond en vanmorgen.

Tabs4
Explorer
Opties
Bij mij werkte de hotspot ook niet meer in mijn auto bij update naar android 12, de hotspot gaat even aan en meteen weer uit. Ik heb in Bluetooth settings, details, settings auto, het type audioapparaat veranderd naar luidspreker, de routine lijk dan weer te werken en hotspot blijft actief.