Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kom via Instellingen bij 'chatfuncties'? Weet iemand dit?

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2021 09:36 PM)
3204 Weergaven
KareldeGrote
Apprentice
Opties
Na mijn laatste update van 24 augustus j.l., heb ik last van een pop-up van Google. Iets met verbeterde chatfuncties ofzo. Hoe krijg ik deze weg? In de 'veilige stand' blijft hij ook terugkomen.
Heeft iemand tips? Gr Udo
14 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Probeer eens de berichten app en dan instellingen > chat instellingen > rich communication service instelling. Staat die aan?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Beijo
First Poster
Opties
Dit probleem heb ik ook, is er al een oplossing bekend? Heb ook al gekeken bij chatinstellingen etc
0 Likes
KareldeGrote
Apprentice
Opties
Beste Rohit,

Bedankt voor je reactie. Die link 'chat instellingen' zie ik staan, maar kan deze niet aantikken.
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @KareldeGrote en @Beijo,

Om welk toestel gaat het? Deel ook meteen een foto/schermafdruk van de melding die je krijgt zodat iedereen een beter beeld krijgt van wat jullie ervaren.

rsz-846676\
0 Likes
KareldeGrote
Apprentice
Opties
Bij mij gaat het om een Samsung S9Screenshot_20210901-125302_Google Play services.jpg
0 Likes
usernederland
First Poster
Opties
Ik heb dit probleem ook, helpdesk zegt dat ik telefoon helemaal moet resetten en backups moet maken. Daar ben ik het niet mee eens. Heb alles geprobeerd ook in de veilige modusScreenshot_20210901-101520_Google Play services.jpgScreenshot_20210901-092732_Google Play services.jpg
0 Likes
KareldeGrote
Apprentice
Opties
Ja idd. Heb ik ook geprobeerd. Maar toen mijn telefoon in de 'veilige stand' stond, kon ik veel noodzakelijke en/of veel gebruikte app's niet gebruiken. Waarom doet Google zoiets? Echt balen!
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

@usernederland, @KareldeGrote, bedankt voor de schermafdrukken.

Ik neem aan dat jullie reeds geprobeerd hebben maar wil het toch nog vragen. Als jullie klikken op "gebruiken zonder chatfuncties", keert de melding dan op een later moment weer terug?

rsz-846676\
KareldeGrote
Apprentice
Opties
Klopt. Nadat je die keus gemaakt hebt, blijft de melding terugkomen. Dat vind ik juist het vervelende eraan. Mag dit zomaar?
0 Likes