Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Helderheid scherm verandert maar is niet zo ingesteld

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2019 10:26 PM)
14543 Weergaven
Tamara77
Journeyman
Opties

Sinds gisteren heb ik problemen met de helderheid van mijn scherm. 

Overdag is er niets aan de hand, maar 's avonds wordt het scherm een heel stuk donkerder.  Ik heb aanpasbare helderheid uitstaan, dus daar kan het niet aan liggen. 

Ik heb dit probleem nooit eerder gehad en zonder dat ik iets aangepast heb, gebeurt het ineens.

Waardoor zou het kunnen komen en wat  zou ik kunnen doen om het te verhelpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tamara77
Journeyman
Opties

Beste BruceH en SjorsK allebei heel erg bedankt voor jullie hulp. Ik heb mijn telefoon helemaal gereset en hij doet het gelukkig weer. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Staat de night mode of de blue light filter toevallig aan?

Screenshot_20190316-185935_Samsung Internet.jpg

(Het andere icoontje is een maan)

0 Likes
Tamara77
Journeyman
Opties

De blue light filter staat aan, maar deze staat altijd aan bij mij en heeft nooit eerder problemen gegeven. 

Ik heb het filter eergisteren wel uitgezet, maar dat heeft niets uitgehaald. 

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Vervelend dat het niet gewerkt heeft, kan je ook nog even herstarten, mogelijk helpt dat
Tamara77
Journeyman
Opties

Dit heb ik al een aantal keer gedaan, maar helaas tot nu toe heeft het niet gewerkt. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ervaar je dit ook in de veilige modus

rsz-846676
0 Likes
Tamara77
Journeyman
Opties

Nee, in de veilige modus is mijn beeld wel gewoon helemaal verlicht. 

Het aparte is dat de statusbalk en navigatiebalk wel gewoon verlicht zijn, maar de rest van het scherm dus een heel stuk donkerder is.  

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je het in de veilige modus niet ervaart, kan het komen door één van je geïnstalleerde apps. Heb je hier last van na een update of na het installeren van een nieuwe app(s)?

rsz-846676
0 Likes
Tamara77
Journeyman
Opties

Mijn zoontje had twee apps gedownload, dus ik dacht dat het daar aan zou kunnen liggen. Ik heb die apps toen verwijderd, maar het probleem is gebleven. 

Ik was eigenlijk al bang dat het door zoiets zou komen, maar wat kan ik nog meer doen dan alleen die apps verwijderen?

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Een nogal extreme actie is een factory reset, maar ik verwacht dat dit het wel oplost.