Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hdmi verbinding met tv functioneert niet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-08-2023 01:22 PM)
1577 Weergaven
Griemer
Apprentice
Opties
Ik probeer met mijn S20 via usb c naar hdmi adapter op tv vebinding te maken. Dat lukt niet.
Ook niet naar een computerscherm via dezefde adapter.
Bij de Mediamarkt geprobeerd via eveneens een adapter usb c naar hdmi mijn S20 beeld op een computer beeldscherm te krijgen. Ook dit lukte niet. Hetzelfde met de S23 van de verkoper geprobeerd. Er was meteen beeld "via" DeX.
Wat doe ik verkeerd?

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

Om welk computer scherm gaat het? Om welke tv gaat het? Welke adapter gebruik je? Graag wat meer details geven anders is het onmogelijk om de vraag te beantwoorden. Heb je al een andere kabel geprobeerd?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Griemer
Apprentice
Opties
Bij mij thuis geprobeeld met een goedkope merkloze adapter en meerdere hdmi kabels op meerdere tv's. Samsung, Salora en Philips. Zowel de S20 als tablet S6lite. Geen enkel succes.
Bij de Mediamarkt getest met een Hama adapter naar een computer monitor. Bij mijn S20 geen beeld. Bij de S23 van de verkoper meteen beeld met een DeX logo eerst zichtbaar, daarna de weergave van het smartphone scherm.
Moet ik bij de S20 misschien DeX instellen?
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Goedeavond,
Herkenbaar probleem voor mij. Ik heb ook een galaxy s20. Wil graag op tv en groot scherm via beamer ppt presentatie vertonen. Via beamer en tv kom ik niet verder met een Dex kabel origineel samsung (Ee-13100FBEGWW) daarbij ook DEX app aangezet. Krijg dan op beide mijn tel scherm te zien inclusief inkomende berichten. Verder kan ik geen aktie ondernemen, zoals starten presentatie.
Soms verschijnt er een muis. Vraag me af of ik muis en trackpad aan moet zetten. Moet ik dus nog uitzoeken. Wilde jou even mijn ervaring met DeX delen.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Griemer en @Visje123,

Is het toestel helemaal up-to-date? En de tv ook? Gebruiken jullie de juiste kabels?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Griemer
Apprentice
Opties
Ja. Laatste updates uitgevoerd. Meerdere kabels gebruikt.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Kijk eens of hulp op afstand voor jou werkt: https://bit.ly/2OhhbuU.

Hier zal iemand meekijken op afstand in jouw toestel. Zo kan er gekeken worden naar een oplossing.

Groetjes,

Daphne

0 Likes