Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gsm super traag na laatste update

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2022 09:42 AM)
1444 Weergaven
Hb1
Explorer
Opties

Help 😉 Ik heb mijn gsm volledig nagekeken wat ik kon wissen. Heb er amper nog iets op staan....geheuge 500gb

Alle cache end bij apps verwijderd maar blijft super traag.
Wanneer is mijn gsm neem en klik op het scherm om hem open te doen begint het al. Gaat open maar je kunt hem niet gebruiken...duurt ff eer hij volledig is gestart eer je het scherm correct kan gebruiken. Doe je dat niet dan.opend hij alles super traag...na ff te wachten gaat het beter maar blijft bij alles traag ook internet is super traag....
Iemand nog dit probleem en wat kan ik doen? Aan ruimte ontbreekt mijn s10 niet!! Heb de grote bestand3n trouwens op sd kaartje staan.
Iemand een tip of nog een vraag?
Hoor het super graag, wordt een beetje gek van.mijn gsm.....verder nooit problemen mee gehad? 
Help!!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Hb1
Explorer
Opties
Heb mijn gsm terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Hij is niet alleen veel sneller geworden maar heb ook veel dingen erbij gekregen die er eerst niet op stonden....heel raar maar wel positief. Meteen een goede update gehad dab 😉🤣😇 thanks 👍

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
WesleyR
Pioneer
Opties
Ik denk dat dit gewoon aan de leeftijd van jou samsung s10 ligt na een paar jaar ( 3 jaar ) gaat uw prestatie en batterij achteruit dit kan plots heel merkbaar worden. Dit kan trouwens ook een virus zijn ergens een app gedownload van een 3de partij buiten google play en de galaxy store?Ook een val en of harde schok kan ook, al zie je niks aan je samsung s 10 aan de buitenkant van binnen kan je hardware schade hebben (moederbord,processor,).Ook schade aan uw sd kaart kan ervoor zorgen dat je samsung s10 traag is.
Hb1
Explorer
Opties
Ga ik proberen 🤔😉👍
Hb1
Explorer
Opties
Zou natuurlijk kunnen.....Maar lijkt me straf dat het dan meteen na de update is begonnen....update was geïnstalleerd en gsm terug opgestart. Gsm traag....
Lijkt me straf als ik eerlijk mag zijn, dat dan net 1 van u voorbeelden de prestatie beïnvloed...batterij gaat bij mij nog steeds 2 dagen mee. Bij normaal gebruik. Heb virus scanner norton erop staan...gevallen - nee. Prestatie voor de update nog inorde...Maar kan altijd alleen heb ik het gevoel dat het daar niet aan ligt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Hb1, goedemorgen.

Hebben de tips in dit topic dit ook voor je opgelost? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Hb1
Explorer
Opties

Dank je wel!!

Kan mischien beter dit eens proberen eer ik hem terug naar fabriekinstellingen zet....

Bedankt voor de tip 👍👍

Hb1
Explorer
Opties

Heb per ongeluk op opgelost geklikt....

Was nog niet de bedoeling. 

Krijg je dit nog op 1 of andere manier weg?

Grtjs Heidi

Oplossing
Hb1
Explorer
Opties
Heb mijn gsm terug naar fabrieksinstellingen gezet.
Hij is niet alleen veel sneller geworden maar heb ook veel dingen erbij gekregen die er eerst niet op stonden....heel raar maar wel positief. Meteen een goede update gehad dab 😉🤣😇 thanks 👍
0 Likes
Hb1
Explorer
Opties
Misschien weten jullie hier ook antwoordt op. Wat heb ik verkeerd ingesteld dat ik continu deze melding op mijn scherm krijg....ook als ik mijn gsm net gebruik...krijg er steeds een melding van.....
Misschien weet iemand wat ik verkeerd het gedaan of ingesteld?

Grtjs HeidiScreenshot_20220612-164001_Samsung Cloud.jpg
0 Likes