Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluidsmeldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2018 06:34 PM)
6958 Weergaven
Sillycious
Voyager
Opties

Hallo,  hoe kan ik mijn eigen geluidsmeldingen op de S9+ instellen bij verschillende apps zoals Twitter en email? Die op de S9+ staan hoor ik nauwelijks.  

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BlackSapphire
First Poster
Opties

Het was handig geweest als de oplossing er ook bij had gestaan. Daarom doe ik het - na lang zoeken - maar even 😉

Ga naar instellingen en privacy

Ga naar Meldingen

Ga naar Pushmeldingen

Scroll een heel eind naar beneden naar Beltoon. En vervolgens kun je je eigen specifieke toon kiezen voor meldingen van de Twitter-app. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Je kan hoogstens notificaties per app uit/aan zetten via Instellingen -> Notifications

Dat gezegd te hebben, om het geluid harder te zetten klik je op de volume knop en wanneer je het volume aanpast heb je de mogelijkheid om het volume menu uit te klappen, als je dit doen kan je het geluid van de notificaties aanpassen. Dit is helaas niet mogelijk per app (Alles of niks).
0 Likes
Sillycious
Voyager
Opties

Dat volume aanpassen wist ik al heel lang :smileytongue: bovendien een supergeluid met dat Dolby Atmos, maar ik wil mijn eigen notificatiegeluiden invoeren. Ik krijg bijvoorbeeld nu geen geluid bij mail en Twitter bij melding. 

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Ah, duidelijk!

In dat geval heb ik goed en slecht nieuws. Bepaalde apps (Waaronder whatsapp en mail) hebben de mogelijkheid om aparte notificatie geluiden in te stellen. Het nadeel is dat de app dit moet ondersteunen. Elke app kan dit op hun eigen manier hebben weg gestopt.

Over het algemeen moet je dan de volgende route volgen:
Open de app -> Ga naar de instellingen van de app (vanuit de app) -> Notifications.

In
Sillycious
Voyager
Opties

Whatsapp is me inderdaad gelukt,  maar bij email (Outlook) en Twitter kan ik het nergens vinden. 

0 Likes
Sillycious
Voyager
Opties
Bij Whatsapp is me dat inderdaad gelukt maar bij email (Outlook) en Twitter niet.
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
De mail app van Samsung zelf ondersteund het wel, mogelijk niet de beste oplossing maar het is iets :smiling-face:
0 Likes
Sillycious
Voyager
Opties
Ik heb het gevonden bij de instellingen van Outlook. 😁
Nu Twitter nog, dan ben ik tevreden.
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties

Ik heb zelf rondgekeken in twitter maar ik kan hem zelf niet zo snel vinden 😞 Eerlijk gezegd ben ik bang dat ie niet bestaat. Mogelijk is het kijken naar een third party app een optie?

(Dat gezegd te hebben, mijn twitter geschiedenis bestaat voornamelijk uit ruziemaken met een bedrijf die niet zo lief is :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: )

Sillycious
Voyager
Opties

Ik heb het al gevonden in de Twitter app zelf. Het was iig goed zoeken. Bedankt!