Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Autopreconfig

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2018 05:28 AM)
11485 Weergaven
Sillycious
Voyager
Opties

Goedendag. Sinds gisteren heb ik de S9+ en heb ik vanaf het begin de melding autoprefconfig  en dan iets over serviceprovider als ik het toestel aan zet. 20180529_234852.jpg

Iemand die weet hoe ik hier van af kom?  

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Sillycious
Voyager
Opties
Ik ben naar een service point geweest en daar is de s9+ gereset. Het is iets wat bij de S7 heel vaak voor kwam maar het was nog niet eerder gemeld bij de S9+. Melding is nu weg. Hartelijk bedankt voor het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

wat gebeurd er als je erop klikt? Wat krijg je dan te zien?

Wat voor een simkaart zit erin? En waar heb je het toestel gekocht?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Sillycious
Voyager
Opties
Ik heb het toestel in Utrecht gekocht bij Only Here. En er zit een simkaart in van Telfort. Ik kan geen screenshot posten hier maar er staat "nieuwe service provider, als u de instellingen van uw serviceprovider wilt gebruiken, moet u uw telefoon resetten naar de fabrieksinstellingen. Al uw gebruikersgegevens worden verwijderd en bepaalde services zin mogelijk niet meer beschikbaar"
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik raad je aan om dit even te volgen:

Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc

Ik denk namelijk dat het toestel uit het buitenland komt, en hij hierdoor een nieuwe update moet binnenhalen voor de serviceprovider. Dit doet hij als je het toestel reset naar fabrieksinstellingen met de telfort simkaart erin.

Oplossing
Sillycious
Voyager
Opties
Ik ben naar een service point geweest en daar is de s9+ gereset. Het is iets wat bij de S7 heel vaak voor kwam maar het was nog niet eerder gemeld bij de S9+. Melding is nu weg. Hartelijk bedankt voor het meedenken.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Top! Zou je mijn antwoord hierboven ook nog als oplossing willen markeren? Want voor een reset hoef je namelijk niet langs een servicepunt!
0 Likes
Beuzmo
First Poster
Opties

Hi, zou dit ook moeten werken met een Note 10+ 5G? 

De link doet het niet meer en ik heb een soortgelijk probleem.

Mvg

Toine.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-o...

De uiteindelijke oplossing was een flash vanuit een service punt. Dus als een reset niet helpt moet je hem opsturen voor reparatie.
0 Likes
Beuzmo
First Poster
Opties

Hi Rohit, dank voor je snelle antwoord!

Mijn probleem is soortgelijk als hierboven maar ik kwam hier al googlend.

Bij opstarten krijg ik de melding: Nieuwe Serviceprovider. Als u de apps en instellingen etc moet je naat de fabrieksinstellingen.

Ik heb dat a 2x gedaan zonder resultaat.... denk je dat hij terug naar een servicepunt moet?

Thx,
Toine.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat is het beste wat je nog kunt doen.
0 Likes