op 06-05-2022 08:27 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste Leden,
Sinds 1 maand (ongeveer) gaat het geluid van mijn s20FE automatisch zachter. Ik kijk vaak TV programma's en youtube videos op mijn telefoon waarbij ik het geluid op maximaal zet. Vaak gaat dan na ongeveer 3 - 5 minuten het geluid automatisch zachter naar 75%. Het lijkt wel een functie om je gehoor te beschermen. Ik kan alleen nergens een instelling of iets dergelijks er van vinden op mijn telefoon settings. Zijn er meer mensen hiermee bekend? Ik heb de apps al verwijderd en opnieuw gedownload, maar dit werkt niet. Overigens gebeurt die NIET op bijv spotify. Bedankt voor de reacties alvast
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 01-11-2023 01:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Desly, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En welke hoofdtelefoon of oortjes heb je hiermee gekoppeld? Staat de optie voor een geluidslimiet misschien ingeschakeld op jouw telefoon?
Je kan dit nakijken bij: Instellingen > Geluiden en trillen > Volume, tik dan op de 3 puntjes rechtsboven en kies voor Limiet mediavolume.
Groeten,
Martijn
- « Vorige
- Volgende »
op 09-05-2022 02:10 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Sanderkamies, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Gebruik je voor het TV kijken op je telefoon een speciale app? En maak je gebruik van een hoofdtelefoon of oortjes als je YouTube of TV kijkt?
Een andere optie is dat dit als routine is ingesteld in Bixby Routines, maak je hier ook gebruik van?
Groeten,
Martijn
op 24-11-2022 09:58 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Het zal waarschijnlijk onder een andere naam ergens staan.
Ik vermoed zelf dat het een geluidsverlagendenoptie is voor als je telefoon detecteerd dat hij in je zak zit of dergelijke.
op 25-11-2022 02:20 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @frank988, goedemiddag.
Als je gaat naar Instellingen > Geluiden en trillen > Volume, tik op de 3 puntjes en kies voor Limiet media volume. Hier kan je de optie voor een limiet in- of uitschakelen 😇
Houd je me op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 25-11-2022 02:27 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Deze stond uitgeschakeld.
Groet,
Frank
op 25-11-2022 02:31 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
op 04-08-2023 08:15 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bij mij hetzelfde probleem. Alleen heb ik ook dat het geluid zachter gaat of helemaal uit bij Spotify of Qmusic app.

op 07-08-2023 10:39 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @IngridW1977,
Hadden de bovenstaande tips geholpen? Misschien dat een Soft Reset gaat helpen. Dit doe je door de volumeknop omlaag en de aan/uitknop tegelijk ingedrukt te houden. Doe dit totdat jouw toestel opnieuw opstart.
Groetjes,
Daphne
op 31-10-2023 09:52 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 01-11-2023 01:15 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Desly, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En welke hoofdtelefoon of oortjes heb je hiermee gekoppeld? Staat de optie voor een geluidslimiet misschien ingeschakeld op jouw telefoon?
Je kan dit nakijken bij: Instellingen > Geluiden en trillen > Volume, tik dan op de 3 puntjes rechtsboven en kies voor Limiet mediavolume.
Groeten,
Martijn

- « Vorige
- Volgende »