Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geheugen opslag vol

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2022 07:37 PM)
843 Weergaven
Plien93
Pioneer
Opties
Goedendag,

Ik krijg op WhatsApp melding dat geheugen vol zit. Videos inladen op app duurt enorm lang voordat ik kan versturen. Mijn telefoon zit van 5 maanden foto's en video op en zit dus echt vol.
Ik ga het nu eraf halen. Zou dan inladen op app ook sneller worden?

En hebben jullie tips hoe aan meer ruimte te komen? 
Ik heb de Samsung S21
Groet Pauline
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Plien93, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je video's en foto's via WhatsApp gaat delen worden deze gecomprimeerd, dit kan soms iets langer duren. Je kan ook de resolutie bij het opnemen van een video of maken van een foto wat lager zetten, hierdoor wordt de verwerkingstijd ook wat sneller.  

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je bijvoorbeeld al je video's en foto's die je niet elke dag of week bekijkt op een externe hardeschijf zet of op een computer dan zal er wel wat snelheid gewonnen worden. Ik heb zelf een Samsung T5 SSD, deze kan ik wel aanraden. Is super handig om bijvoorbeeld 500 GB of zelfs 1TB extra opslag te hebben in mini formaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Plien93
Pioneer
Opties
Kijk, dankjewel. Ja ik heb er nu ve vanaf gehaald. Maar inlaad snelheid op app blijft waardeloos.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Plien93, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je video's en foto's via WhatsApp gaat delen worden deze gecomprimeerd, dit kan soms iets langer duren. Je kan ook de resolutie bij het opnemen van een video of maken van een foto wat lager zetten, hierdoor wordt de verwerkingstijd ook wat sneller.  

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes