Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen wifi netwerk meer

(Onderwerp aangemaakt op: 14-08-2021 10:52 PM)
1523 Weergaven
KSQM
Student
Opties
Hallo!

Misschien heeft iemand de tip voor mij: mijn Samsung s9 maakt namelijk geen verbinding meer met mijn wifi netwerk. Het ligt niet aan de internet verbinding want op de laptop en een andere telefoon is er wel verbinding. 
Ik heb al de netwerk instellingen gereset, modem aan/uit, telefoon zelf aan/uit.
Ik heb geen software update nog uit te voeren en ook geen app crashes voor zover ik kan zien.
Ik kan ook geen wifi netwerk handmatig toevoegen. Zie bv ook de wifi van de buren niet meer, helemaal niets! Iemand die hier zijn of haar licht op kan schijnen?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je de netwerkinstellingen al hebt gereset en het nog steeds niet werkt dan is mijn enige vraag, kan je wel met andere wifi netwerken verbinden?

Je zou het toestel even in veilige modus kunnen opstarten en kijken of het daar wel lukt.

Als het daar ook niet lukt dan is er waarschijnlijk wat defect.

Normaal zou ik een reparatie aanbevelen, dat kan via hier trouwens > https://bit.ly/2jwV3SJ maar aangezien de S9 al redelijk oud is zou ik je aanraden om een moderner toestel te nemen👍🏼
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je de netwerkinstellingen al hebt gereset en het nog steeds niet werkt dan is mijn enige vraag, kan je wel met andere wifi netwerken verbinden?

Je zou het toestel even in veilige modus kunnen opstarten en kijken of het daar wel lukt.

Als het daar ook niet lukt dan is er waarschijnlijk wat defect.

Normaal zou ik een reparatie aanbevelen, dat kan via hier trouwens > https://bit.ly/2jwV3SJ maar aangezien de S9 al redelijk oud is zou ik je aanraden om een moderner toestel te nemen👍🏼
KSQM
Student
Opties
Bedankt voor de snelle reactie.
In de veilige stand lukt het helaas ook niet.
Ik zie helemaal geen andere wifi netwerken, dat is het vreemde.
Het toestel krijgt inderdaad ook wat kuren qua vastlopen dus misschien ben ik idd toe aan een nieuwe dan maar.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klinkt overduidelijk als een defect. Succes verder👍🏼
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @KSQM,

Welkom op de Community!

Als het in de veilige modus ook niet lukt zullen we helaas inderdaad tot de conclusie moeten komen dat het defect is. Je kunt het toestel in dat geval aanmelden ter reparatie via onze website.

Mocht je toch liever voor een nieuw toestel gaan, regel ik graag een korting voor je zodat je het kan aanschaffen voor een gereduceerde prijs. Stuur mij een privébericht als je daar interesse in hebt!

rsz-846676\
0 Likes